|
|
|
Kompedium Tibijskich Opowieści |
Kimex - 18-10-2008 22:29
Kompedium Tibijskich Opowieści
UWAGA: na zrobienie tego tematu mam zezwolenie Aqualka. Najsławniejsze błędy(bugi) i słabości gry. Napis made by : St4nley
Kimex PRESENTS:
Najsławniejsze Bugi (Błędy Gry) Historia Pierwsza : Bogaty Rookgard Śmierć w Tibii zawsze powoduje losową strate naszych przedmiotów lecz w pewnym momencie gdy gra uznaje że powinniśmy zacząć od początku. Bez ekwipunku i z wyzerowaną postacią to obrazek który często widzą ofiary Hacków . Jednak nie zawsze tak było.
Bug Pierwszy: Krótko i bez ogródek : Po śmierci na 6 lvlu był pewien procent szans że przedmioty z maina zostawały i przechodziły z nami na Rookgaard (Tym sposobem kolega Master Slayera wszedł w posiadanie Scimitar'a (który dość prędko został przez GM-a zabrany ponieważ „nie należał on do Rookgaardu ))
Owy Scmitar.
Jednak Nie wszyscy byli tak uczciwi jak owy gracz i nie każdy chciał oddać swój item czego przykładami są m.in.
Runa HMM - zapewne fake ale jest pewna możliwość na istnienie magii na roku-także tej nielegalnej.
Historia Druga
Nieskonczenie wielki heros? Wraz z końcem Premium Acount na mainie lądujemy z kretesem w świątyni swojego wybranego miasta . Jednak na rooku miasta wybrać nie można więc dostępny jest / był Bug polegający na nieskończenie długim PACC.
Niestety NPC wyczuwają nasz mały przekręt Wystarczyło (gdy kończył się pacc ) nie wychodzić na facc area i już mogliśmy sobie żyć na pacc area tak długo aż przeniesie nas CM lub będzie update (dość duży by mógł wyrzucić nas do właściwiej świątyni).
Jednak wadą tego sprytnego oszustwa jest to że nie możemy sprzedawać żadnych itemów w sklepie (jednak z małą pomocą faccowego noob chara wieczny Pacc jest dość kuszącą propozycją)
Kimex - 18-10-2008 22:34
Legendy: Bubble
http://tibia.looki.de/images/gallery...ge.php?pic=375 Tak oto wygląda posiadaczka jednego z najbardziej legendarnych kont na świecie. Bubble – kobieta co ciekawe jest ona żoną Nietzsche (który jest w posiadaniu Magic Long Sworda -o czym napisze później) Bez wątpienia postać sławna głównie z względu na : pierwszy 100 level i pierwszy 200 Level
Awans na 100tny level
http://tibia.looki.de/forum/attachme...hmentid=134166 Awans na 200tny level
Sunrise Pierwsza postać która nabiła 100 level na rooku .
Legenda głównie z względu na plotki które mówią że sunrise jest szczęśliwym Posiadaczem Brass Armora .
Zapewne fake . Ale pokazuje jedną z plotek które mówią o tym jakoby Sunrise miał zdobyć Armor z Minotaura.
Jednak wg . Mnie Sunrise dostał go w nagrodzie za pierwszy 100 lvl / ma go z „maina” lub dostał od świętego mikołaja który na rooku także był .
Santa Claus - Coming to Town Rookgaard
Czy Sunrise ma Brass Armor czy też go nie ma - zawsze pozostanie legendą z względu na Cierpliwość którą włożył w gre wtedy gdy pomysł 100 levela na rooku był uznawany jako "Choroba iście psychiczna"
AlexAlex- Największy Tibijski oszust.
Nic tak nie odda genezy tego przekrętu jak wypowiedź samego Alexa: Cytuj:
"Alex napisał
Jedyne co było nudne to handlowanie rzeczami postacią "Alex", w czasach przed bezpiecznym handlem potrzebne było zaufanie, więc mogłeś zostać oszukany. Następnie nadeszły czasy tzw "safetrade", Alex ukradł miecz i odszedł grać na Amere, nowy świat (jeden z pięciu lub sześciu wtedy). Cycsword otrzymał Hagbard po zorganizowaniu "Vienna Tibia Convention" (konwentu tibijskiego). Potem wystawił go na aukcję. Kilku moich przyjaciół kupiło go, niezbyt jednak ich interesował i dali mi do odsprzedania. Zorganizowałem następną akcje z Recca o wysokości 6.5mln. Zabrałem jego zapłatę i miecz. Następnie przestałem grać na Antice i przeniosłem się na Amere, jak napisałem. Byłem "hunted" przez Recce i resztę "obrońców moralności" . Po czasie zacząłem wypożyczać miecz znajomym, za który płacili mi "czynsz".
Skarb Alexa - uczynił go bez wątpienia najbogatszym człowiekiem i najbardziej poszukiwanym człowiekiem na antice
Kimex - 20-10-2008 12:47
Hause Bug Domki w Tibii miały być z założenia pomieszeniami w których bezpiecznie można było przechowywać (jakoby na pokaz) swoje skarby: Jednak Przychodzi rok 2005 jest Listopad i okazuje się że idea Bezpieczeństwa jednak się nie spełniła
W taki oto sposób okradało się domki.
Cytuj:
GM Trymon on Secura: There is a house bug going around, if you want to be on te safe side, remove all items in a range of 2 fieldsaround any door.
Jeżeli jednak tego nie zrobiliśmy mogliśmy się liczyć z tym że itemki leżące 2 pola od drzwi i/lub ścian szybko znajdą nowego właściciela
http://www.tibiacity.org/community/interviews/Mulf.php <orginał wywiadu
MULF Sama geneza Gracza o imieniu mulf nie jest znana - Powszechnie wiadomo że jest on bez wątpienia najbogatszym graczem w Tibii.
Pozwole się Posłużyć wywiadem przeprowadzonym z Owym graczem aby on sam nieco przybliżył wam Swoją Historie.
Cytuj:
Witaj Mulf, na początek chcę Ci podziękować za ten wywiad. Czy mógłbyś nam powiedzieć trochę o sobie?
Witaj. Niektórzy tibijscy gracze prawdopodobnie pamietają mnie z wojny toczonej indywidualnie przeze mnie przeciwko "Mercenaries" oraz mojego "pociągu" do rozwiązywania questów. Niestety moje konto zostało usunięte, ponieważ byłem "cierniem na skórze" (czyt. wrzodem na tyłku) dla niektórych ludzi.
Mulf I jego Setny level
Grałeś na najstarszym serverze PvP (Player Versus Player), na Antice. Dlaczego wybrałeś właśnie ten server?
Wybrałem Antice porpostu dlatego, ponieważ widziałem grę u kolegi, który znany jest na Antice bardziej jako "Niehoff" lub "Narayan". Miałem więc poprostu kogoś kogo znałem od samego początku jak również kilka innych osób które znałem na Antice. No i oczywiście dlatego, że Antica ma najwięcej legend,mitów i skarbów, które pragnąłem odkrywać.
Jakie miałeś skille, magic level oraz sprzęt?
Moje skille: Sword Fighting 90, Shielding 89, Axe Fighting 86 oraz 8 Magic Level który zdobyłem mając 112 level. Ostatni sprzęt jaki miałem na sobie to: Great Axe, Demon Legs, Horned Helmet, Magic Plate Armor oraz Boots of Haste którego używałem w trakcie walki z "Mercenaries" jak i później w pierwszej wojnie "Darkside"
Czy posiadasz jakieś doświadczenie grając inna profesją niż Knight? Która profesję lubisz najbardziej i dlaczego?
Próbowałem grać Sorcererem, jednak jednocześnie grając "Mulfem" nie grałem nim zbyt wiele. Oczywiście grałem wszystkimi profesjami, ale wciąż mogę powiedzieć, że wolę Knight-a i nie gra się nim tak łatwo jak się to ludzią wydaje. Zabić high-levelowego Knight-a jest nielada sztuką. Oczywiście powodem dla którego warto grać Knightem jest zadawanie w prosty sposób dużych obrażeń, używanie najlepszych i zróżnicownaych broni... jednak oczywiście wszystko zależy od Twoich upodobań. Wojownik zawsze na froncie (z przodu), walczy zimnym żelazem zamiast magią i nigdy nie ucieka, to jest to czego potrzebowałem by grać.
Jakie było Twoje ulubione miejsce do expienia, potwór oraz miasto?
W zależnośći od levela. Pomiędzy levelem 70-90 huntowałem Dragony i Dragon Lordy w Dragon Lair na bagnach w Venore. Po nich huntowałem na Orc Fortress, aż do 99 levela. Od levela 99 huntowałem na Edron Dungeon i wbiłem 100 level samemu zabijając demona. Po wbiciu 100 levela udałem się samotnie na Demone gdzie wbijałem levele używając mojego Great Axe i run Explosion.
W zasadzie to Demona wciąż jest moją ulubioną miejscówką. Moimi ulubionymi potworami są Warlocki. Nic bardziej nie cieszy/satysfakcjonuje jak zabijanie Magów biegających naookoło Ciebie hehe... Venore było miastem gdzie żyłem i miałem swój dom.
Od kiedy wiedziałeś o Tibii?
Pierwszy raz zapoznałem się z nią pomiędzy 1999 a 2000 rokiem.
Czy miałeś jakieś cele gdy grałeś?
Moim głównym celem było rozwiązanie wszystkich tych "legendarnych" questów i zdobycie wszystkich tych przedmiotów o których ludzie mówili, ale nigdy nie rozważali jak je zdobyć. No i znalazłem kilka z nich. Jeśli czegoś bardzo chcę, to dostane to... oczywiście trwoniąc dużo czasu, hehe.
Jakie jest teraz Twoje zdanie na temat Tibii?
Czasem czytam oficjalne forum lub przeglądam screenshoty (zrzuty ekranu) na tibia.de. Kiedy dowiedziałem się że w Tibie został oficjalnie dodany aim-bot (automatycznie celujący bot), wtedy wiedziałem już, że skille nie są już ważne w trakcie wojny, ponieważ ludzie nie muszę już więcej celować sami, praktycznie żaden Sorcerer, Palladyn ani Druid nie potrzebują, żadnych umiejętności by kogoś zabić, a to jest złe. Zalety są jednak takie, że utworzono wiele nowych terenów,questów, przedmiotów i potworów, lecz sądze, że Tibia była lepsza dwa lata temu oczywiście jesli byłeś osobą która lubi walczyć i zdobywać.
Bo przecież każdy bogaty magnat musi mieć swój własny skarbiec Jesteś sławny ponieważ wszystkie twoje "rare"Zostały znalezione przez ciebie osobiście. W jaki sposób ty to zrobiłeś? Czy to było trudne? czy myślisz że cipsoft usunie Tobie te przedmioty?
<śmiech> Niektórzy ludzie wciąż namawiając mnie do napisania książki " ow to find rare and unique items - by Mulf" Najważniejszą rzeczą jest bycie spokojnym i opanowanym. Jeżeli zaczniesz szukać czegokolwiem nigdy nie przestawaj. Ja często robie sobie notatki jeżeli wykonuje jakiś quest żeby mój mózg mógł to jakoś ogarnąć ( i nieco mi pomóc)
Jeżeli rozmawiasz z NPC poświęć swój czas i wysłuchaj dokładnie co mają do powiedzenia. Nigdy mi nie uwierzysz ale ich słowa które są często przegapiane są często słowami kluczowymi.
Sam nie wiem czemu Cip Przeniósł niektóre "Rare"Może chcą usunąć niektóre questy? Tak jak 2 questy na pustyni w podziemiach POH i jeden "5d-demon room in edron"
W tibi Możesz znaleźć czasem bardzo stare miejsca któe wyglądają staro - one kryją sekret. Na przykład - "Pentagram shaped room" w podziemiach edron ma 5 dźwigni. Jesteś w stanie dostać coś rzadkiego , ja wciąż mam niektóre ukochane miejsca które przetrzymują moje przedmioty. Może kiedyś zdecyduje się o nich napisać?
Czy dużo osób ma "Rare"? wytłumacz mi jakie przedmioty ty znalazłeś - czy myślisz że inne osoby ich nie mają bo cipsoft je ukrył?
Odp: Na antice dużo osób posiada ; Great axe , winged helmet , blue tome etc. Jednakże większość itemów przetrzymywana jest skrzętnie w depo. Niektóre rzadkie przedmioty możesz dostać normalnie ale po uptade robią się poszukiwanymi rzeczami <i na odwrót.> Na przykład : Dark shield mam tylko ja i mój przyjaciel. Później golden mace , silver mace (baumpart pomógł mi podczas zdobywania go) Brooche , soft boots (wyglądają troche jak nowe boty Waterwalking). Później zaś Poszedłem na Warlord Sword Quest . W czasach wczesnej tibii takie przygody były na porzadku dziennym.
Przedmioty które teraz posiadam to m.in : Silver Necklace, Bronze Necklace, Great Axe, Winged Helmet, Horned Helmet, Great Shield, Helmet of the Stars i oczywiście zwyczajne rares
I tak , Cipsoft robi świetną robote poprawiając questy. Dopiero teraz wygląda to tak jak powinno .Patrząc na dzisiejsze questy stwierdzam że ktoś odwalił przy tym niezłą robote.
Czy jest jakiś quest na item który widziałeś ale nigdy nie znalazłeś?
Tak , Grey Tome .Potem jeden kupiłem od kogoś kto zrobił ten quest.
Zwykły wojenny dzień mulfa
Podsumowując : Większość itemów mulfa została zdobyta naprawdopodobnej za czasów najstarszej tibii i choć nie chce nam zdradzić wszystkich sekretów to jednak nadal jest najbogatszym tibijskim graczem. (Sam g helmet liczony jest na 1.500 zł)
http://www.tibiacity.org/community/i...s/Mulfpics.jpg (zdjęcie zbyt rozciąga forum by zostało tu wklejone)
Kimex - 20-10-2008 21:01
Bug z Blokowaniem Potworów na fieldach.
Gdy śmierć była coraz bliższa a potwory zbliżały się nieuchronnie jedynym TEORYTYCZNIE ratunkiem było wymodlenie sobie kogoś kto zaraz uleczy.
Nie zawsze jednak tak było - za czasów starszej tibii nic nie stało na przeszkodzie żeby zblokować jakiegoś potworka na Polach energi / Ognia tak żeby nie mógł się poruszać
Nieco szalono wygląda ale pomyślcie sobie o tym combo które padło gdy pająki się już odblokowały
GM ISLE
Od Kiedy tylko powstała Tibia Cipsoft stanął w szranki z problemem ciągłych oszustw , wykorzystywaniem bugów oraz jednym z największym problemów jakim było bez wątpienia Tibijskie zabójstwo.
Takie sytuacje w starszej Tibii były na porządku dziennym Aby zaprzestać takich sytuacji Cipsoft postanowił wprowadzić swoją własną armie Niebieskopelerynowych Mistrzów gry którzy panowali by nad sytuacją. Podzielono ich na 3 grupy : CM , Gm oraz ostatni tutorzy (ci nie mających żadnych praw mieli / mają pomagać graczą darmową radą i ratunkiem
Jednak to nie zaprzestało sytuacji w którch w świątyni dowolnego miasta leżała by masa trupów (pamiętajmy o tym że kiedyś nie było PZ w światyniach ani w depo)
Postanowiono temu zaradzić i papugując pomysł Alcatraz postanowiono Utworzyć wyspe która miała być miejscem odpoczynku dla gmów a w katakumbach więzieniem dla Player Kilerów.
Na taką kare można było sobie zasłużyć zabijając zbyt wielu graczy
Jednak wraz z wprowadzeniem zarówno systemu Protection zone Jak i czaszek zniknął pomysl więzienia i GM isle pozostała wyspą mistyczną która ma być miejscem tylko odpoczynku. Jedyna pewna rzecz którą wiemy na temat to to że znajduje się tam NPC o imieniu Penny która pomaga Mistrzom Gry w pracy (dając im darmowe listy)
Tak Game Masterzy świętowali urodziny Knightmara
Spell scroll
Ponieważ Tibia jeszcze raczkuje i cipsoft dopiero się uporał z zabójcami jedyną metodą otrzymania jakiejkolwiek magii jest odczytanie odpowiedniego pisma z inkantacją które pozwala nam na użycie owego czaru.
W taki sposób (quest) można było zdobyć scrolla
Jednak wraz z zmianami silnika Tibijskiego nadszedł czas czarów które przyszło nam zapamiętywać tym samym pozostawiając w rękach szczęśliwców szaloną broń
To akurat słabszy czar ale wyobraźcie sobie exori w rękach wysokopoziomowego maga.
Kimex - 20-10-2008 21:02
RARE ITEMS - Zdjecia będą uaktulniane o pojawiające się nowe itemy
Great Axe
Golden Helmet
http://forum.tibia.org.pl/attachment...d=1248006 216
Eatrhborn Titan Armor
Handel Great Shieldem
Dark's Lord Cape
Blessed Shield
Kolekcja Pancerzy
Amazon Set
Amazon Armor
Kimex - 20-10-2008 21:04
Runed Sword + executioner
queen's sceptre
Helmet
Kolekcja Część <Pierwsza>
Kolekcja Część <Druga>
Kolekcja Część <Trzecia>
Kolekcja mieczy i nie tylko
Golden Boots(jedne z wielu)
Skormen - 20-10-2008 21:11
Widzę że temat został gruntownie wyczyszczony w każdym razie przypomnę się. Napisz o teleporcie bugu który istnieje od początku tibii:).
Pekezu - 20-10-2008 21:33
Cytuj:
Skormen napisał
(Wyślij 2998643)
Widzę że temat został gruntownie wyczyszczony w każdym razie przypomnę się. Napisz o teleporcie bugu który istnieje od początku tibii:).
To nie jest bug i juz nie dziala :-) Dzieki temu 'teleportowi' nie wyladowales na kims w depo. Po tym updacie, wywala cie do najblizszego temple. Czyli bedac w depo Ab pojawisz sie w Ab temple.
Skormen - 20-10-2008 21:51
Cytuj:
Pekezu napisał
(Wyślij 2998701)
To nie jest bug i juz nie dziala :-) Dzieki temu 'teleportowi' nie wyladowales na kims w depo. Po tym updacie, wywala cie do najblizszego temple. Czyli bedac w depo Ab pojawisz sie w Ab temple.
Czyli dobrze rozumiem, jeśli expisz i poprosisz kolegów o tp to i tak i tak trafisz do temple tylko teraz nie jest tak że jak jesteś zarejestrowany na darashii a prosisz o tp w thais to masz darmową podróż?. W każdym razie uznaje to za bug, bo gmowie o ile się nie myle wpisują jako reason for banishment "Banished because of weakness abusing".
Czyli nadal można z faraonów wynieść np to płonące serce dzięki tp?.
Cytuj:
Spell scroll - kto ma i skąd się wziął?
Cytuj:
Note: These spells were buyable in the past from spell scrolls, some older paladins still have them.
Jeśli chodzi o inne sławne bugi to było zabijanie graczy na statkach. To chyba ten link: http://download.tibia.org.pl/index.p...on=file&id=154
Kimex - 20-10-2008 22:30
@up
tyle że spell scroll jest równierz widoczny w pewnym miejscu tibii poza tym chciałbym tylko o to zachaczyć (tak samo jak o Tibianic czy też pierwszy mecz piłki nożnej w Tibii) to małe lecz dla maniaka takiego jak ja znaczące fakty
jest i scroll
Łukaszek93_PL - 21-10-2008 07:10
No to teraz już nie mam się do czego przyczepić ; d.
Ładnie to wygląda i jest więcej miejsca. A czy bugiem można nazwać błędy Cip$oftu takie jak: summonowanie nie dostępnych potworów (min.:Mimic, jakiś tam Elemental)? Lub sławny sposób wyjścia z Bram Piekielnych (tak btw. co do tp ; d).
Pozdrawiam, Wexapus
Zeimer - 21-10-2008 13:38
Pod żadnym pozorem nie pisz o MDW czy Tripidzie bo znoobisz ten artykuł. Możesz co najwyżej wspomnieć, że MDW jako pierwszy miał 300 i tyle. Co do legendranych graczy dodaj Arieswara, jeśli pisałeś o Alexie, możesz też dodać Lightbringera, może jeszcze Cachero i Eo, reszta to już nie jest legenda.
Kimex - 21-10-2008 14:50
Cytuj:
Zeimer napisał
(Wyślij 2999292)
Pod żadnym pozorem nie pisz o MDW czy Tripidzie bo znoobisz ten artykuł. Możesz co najwyżej wspomnieć, że MDW jako pierwszy miał 300 i tyle. Co do legendranych graczy dodaj Arieswara, jeśli pisałeś o Alexie, możesz też dodać Lightbringera, może jeszcze Cachero i Eo, reszta to już nie jest legenda.
będzie tylko mała wzmianka o nich jako o postaciach które w jakiś tam sposób zaznaczyły się w ogólnej historii Tibii
Aqualek - 21-10-2008 15:34
Myślałem po tytule o nieskończenie długim paccu, że napiszesz bug pozwalający kupować pacca za darmo (był taki kiedyś). Jak na razie, wg mnie marnie tzn mało opisałeś. W bugach brakuje bugu umożliwiającego klonowanie, tez był taki w przeszłości (jak działał musisz poszukać bo nie będę tu pisać). Trapowanie gsów to nie był bug, tzn dało się tak trapować każdego potwora nie odpornego na ogień ten system pozwalał też blokować cyclopy i inne stworzenia również na energy fieldach. To nie był bug lecz słabość gry bo potwory były głupie i nie widziały drogi ucieczki, koniec z trapowaniem przyszedł kiedy poprawili potwory (chyba wtedy kiedy przyspieszyli gsy). Czekam na jakieś prawdziwe ciekawostki, póki co słabo.
Aqualek
@Down Słabość gry to np. tp, to zamierzona funkcja którą gracze nadużywają... A bug to coś nie celowego ten przykład wg mnie to bug. Bugi trzeba zgłaszać słabości nie, ale obu nie można wykorzystywać.
@SpAyKeR To jest rzecz względna, ja to widzę tak ktoś inaczej. Ale to z gsami to nie był na pewno bug skoro były nie odporne na ogień, występowało to długo z tego co wiem i po prostu z czasem to zmienili. Dla mnie tp nie jest bugiem a słabością bo jeżeli nie umyślnie dasz loga w depo i cie ludzie zablokują będziesz w temple i tego nikt nie zmieni... Proponuje zakończyć ten temat bo to tylko offtopic jak coś to napisz na pm, możemy dyskutować o bugach. Ja widzę to inaczej niż ty.
Skormen - 21-10-2008 16:39
Cytuj:
Aqualek napisał
(Wyślij 2999504)
To nie był bug lecz słabość gry bo potwory były głupie i nie widziały drogi ucieczki
Czyli bug i game weakness to dwie różne sprawy?.
hmm właśnie sobie przeglądam poradnik Golluma i faktycznie ale to troszku dziwne. 13.Banished because of weakness abusing 14.Banished because of bug using.
Np znalazłem bug u djina na robienie nieskończonej ilości pieniążków, po części w zasadzie to jest bug a po części słabość gry. Bo jak to inaczej to interpretować?.
SpAyKeR - 21-10-2008 22:26
@Aqualek Nie ma znaczenia czy to jest słabość gry czy bug, błąd to błąd. W końcu grę napisali ludzie i w tysiącach liniach kodu musi być gdzieś jakiś błąd, jeżeli takowy będzie to gracze będą ten błąd wykorzystawać, to jest słabość gry i to się odbija na kliencie. Tak samo napisałeś o kupowaniu pacca i nieskończonej jego przedłużki to też jest bug i zarazem słabość gry, którzą gracze wykorzystują a Skormen ma całkowitą racje. Również napisałeś to: Cytuj:
Trapowanie gsów to nie był bug, tzn dało się tak trapować każdego potwora nie odpornego na ogień ten system pozwalał też blokować cyclopy i inne stworzenia również na energy fieldach. To nie był bug lecz słabość gry bo potwory były głupie i nie widziały drogi ucieczki, koniec z trapowaniem przyszedł kiedy poprawili potwory (chyba wtedy kiedy przyspieszyli gsy).
Owszem to też jest bug, gdyż wszystko jest zapisane w kodzie i to wszystko na nim się opiera jak i na serwerze na którym to wszystko stoi, cały ten silnik. Potwory nie były głupie, tylko po prostu musiałabyć poprawka w kodzie dotyczących potworów. Tak czy tak nadużywasz wszystkiego co może być Tobie przydatne, bugi, cheaty, hacki itp. @topic Odnośnie tematu, mógłbyś bardziej rozbudować opis + więcej screenów. Jeżeli by było możliwe chciałbym poznać jak to było kiedyś tzn. legendarne przedmioty, gdzie się niektóre znajdowały. Jakie questy pozmieniano. Pozdrawiam
Saan - 21-10-2008 22:55
Cytuj:
Skormen napisał
(Wyślij 2999691)
Czyli bug i game weakness to dwie różne sprawy?.
hmm właśnie sobie przeglądam poradnik Golluma i faktycznie ale to troszku dziwne. 13.Banished because of weakness abusing 14.Banished because of bug using.
Np znalazłem bug u djina na robienie nieskończonej ilości pieniążków, po części w zasadzie to jest bug a po części słabość gry. Bo jak to inaczej to interpretować?.
ofc ze to był bug, ktos z cip softu ktory wpisywal ceny przedmiotów machną sie o jedno "zero" i przedmiot np zamiast moc go sprzedac za 500gp to go mozna bylo sprzedac za 5k, a u innego npc mozna go bylo kupic np za 700, wystarczylo troche pochodzic miedzy npc i zarobiles kase czyli BUG
dodam jeszcze magic spellwanda ktorym mozna bylo usówac graczom niewidzialność zamieniajac ich w potwory
co do słabosci- w terazniejszej tibi jest parenascie słabosci, ktore ja sam odkryłem i z pewnoscia jest wiecej bo ktos inny tez napewno cos odkryl. Te niby nieznaczace slabosci moga zapewnic prawie ze nietykalnosc, ale ludzie chyba sa za tępi zeby chociaz przez chwile logicznie pomyslec
Kimex - 22-10-2008 09:11
Cytuj:
Saan napisał
(Wyślij 3000715)
ofc ze to był bug, ktos z cip softu ktory wpisywal ceny przedmiotów machną sie o jedno "zero" i przedmiot np zamiast moc go sprzedac za 500gp to go mozna bylo sprzedac za 5k, a u innego npc mozna go bylo kupic np za 700, wystarczylo troche pochodzic miedzy npc i zarobiles kase czyli BUG
dodam jeszcze magic spellwanda ktorym mozna bylo usówac graczom niewidzialność zamieniajac ich w potwory
co do słabosci- w terazniejszej tibi jest parenascie słabosci, ktore ja sam odkryłem i z pewnoscia jest wiecej bo ktos inny tez napewno cos odkryl. Te niby nieznaczace slabosci moga zapewnic prawie ze nietykalnosc, ale ludzie chyba sa za tępi zeby chociaz przez chwile logicznie pomyslec
Chodzi o bug z Taurus mace - 5k u djinna. już nie istniejący, Co do 2up to : Więcej screenów - powoli , musze dokończyć
Skormen - 22-10-2008 14:08
Popytałem na helpie i tutorzy mi to tak wyjaśniają. Bug był niezamierzony A jedynym game weakness w grze jest teleport i jest on zamierzony by nie można było kraść itemków na dp. Powiem tak po prostu użycie tutaj słowa "game weakness" jest dosyć niefortunne bo można interpretować każdy bug jako słabość gry. Tak sobie cipsoft wymyślił i tyle.(Taka mała gra słów). A jeśli chodzi o bug/game weakness to nie przesadzajmy że to aż taki offtopick, imo to bardzo ciekawa kwestia warta rozważenia.
Panowie proponuje tak zamiast
Cytuj:
Najsławniejsze Bugi (Błędy Gry)
to Cytuj:
Najsławniejsze Bugi (Błędy Gry) i słabości gry
I kurna sprawa załatwiona po męsku. albo żeby to jeszcze stylistycznie brzmiało Cytuj:
Najsławniejsze błędy(bugi) i słabości gry.
Szulerski Majsiek - 24-10-2008 15:49
Kiedys, chyba w Tibii 7.4 pewnego dnia zauwazylem ze pomieszaly sie wszystkie nazwy itemkow xD np. klikajac z shiftem na beholder shield byl komunikat "You see golden helmet blabla" (to tylko przyklad) niestety byl to tylko opis, nie dalo sie sprzedac macy za jakas grubsza kase u npca (sprawdzalem xD). Nie pamietam czy problem sie rozwiazal po savie czy po paru godzinach, nastepnego dnia wszystko wrocilo do normy. Oczywiscie bez zadnych komunikatow, bylo to na Valorii.
Dalo sie tez rzucic worek na ropeplace i ropnac sie w tym samym czasie, kazdy kto gral na facc i robil lootbagi napewno to zna ;p
Kiedys przez kilka godzin na swiecie Pandoria (mozliwe ze innych tez) mozna bylo wylogowac sie z pz lockiem/skullem, ten "czit" zostal wylaczony niespodziewanie bez zadnych komunikatow w grze czy na stronce wiec mysle ze to byl bug xD
Sprawa z gsami to zaden bug, poprostu potwory byly tak zrobione (juz od zamierzchlych czasow :P) wkoncu nadszedl update techniczny ktory to zakonczyl.
Cyp - 24-10-2008 17:37
Cytuj:
Szulerski Majsiek napisał
(Wyślij 3004683)
Kiedys, chyba w Tibii 7.4 pewnego dnia zauwazylem ze pomieszaly sie wszystkie nazwy itemkow xD np. klikajac z shiftem na beholder shield byl komunikat "You see golden helmet blabla" (to tylko przyklad) niestety byl to tylko opis, nie dalo sie sprzedac macy za jakas grubsza kase u npca (sprawdzalem xD). Nie pamietam czy problem sie rozwiazal po savie czy po paru godzinach, nastepnego dnia wszystko wrocilo do normy. Oczywiscie bez zadnych komunikatow, bylo to na Valorii.
Eeee... nie był to przypadkiem ładna pogodaowy żart?... Pamiętam to jak kiedyś grałem na Pytherze.:d
#topic niceoneoneone. Ale szkoda, że tak rzadko updatujesz. xD Niecierpliwie czekam na historię Mulfa, bo zainteresowali mnie inni pisząc jakich to on itemów nie zdobył. xDD Go go with Mulf! pozdro xd
Skormen - 24-10-2008 19:43
Cytuj:
Cyp napisał
(Wyślij 3004946)
Eeee... nie był to przypadkiem ładna pogodaowy żart?...
Nie to nie był ładna pogodaowy żart lecz faktyczny bug, wiele filmików zostało nakręconych ukazujących ten bug.
Wualaaaaa http://download.tibia.org.pl/index.p...on=file&id=219
szefo25 - 26-10-2008 01:22
na moim swiecie a mianowcie mytherze gram tam ok. jakies 3 lata pamietam taz wystapienie buga a mianowicie dalo rade wbic skulla albo pz bijac jakiegos potworka i bez problemu dac loga ciekawe bo jak to zauwazli high lvl szybko zaczela sie przed dp wielka boruta ;d bug po godzinie zostal usuniety
Patryk32 - 28-10-2008 16:42
wchodze tu codziennie, licze ze wkncu cos dodasz a tu dupa...
Brain - 28-10-2008 17:43
Z tym PACCEM nieskończonym na rooku to jest nadal.
A pamiętacie bug jak Arieswar wbił z 76 lvl'a na 130? ht t p://w w w.ti b ia-alumni-so ciety.net/cobalt-tower/Screen shots/images/Various/level130.gif
BEZ SPACJI!!! LINK
KishonyOgurek - 28-10-2008 18:43
teleport to nie jedyna słabość gry. przed updatem (jak dodali więcej różdżek) możliwe było blokowanie draconi noobem, a expienie główną postacią na wyspie. Możliwe było to dzięki takiemu ustawieniu pól: x- pz y- nie da się stanąć z- brak pz
zzz yxy yzy
stawało się na miejscu X, na południe od nas była kratka bez pz (stał tam demon skeleton, ale nie musiał) na północ kratki bez pz, więc naszej postaci się nie dało przesunąć. lokalizacja znajdowała się w Redbone Castle, przy demon skeletonie, którego trzeba było zabić z dystansu, jednak po updacie 8.2 pz został usunięty, a wejście poszerzone, co uniemożliwiło wykorzystywanie tej słabości jest to słabość (kumpel dostał za to bana i było wpisane "game weakness abusing")
Buha_90 - 31-10-2008 19:54
Kiedy kolejne historie ?:/
Kimex - 31-10-2008 20:18
teraz nie mam zbyt dużo dostępu do internetu ale już w wtorek możecie się spodziewać więcej rookowych historii + kinder niespodzianka jaką będzie dość potężna historia Gm Isle.(wraz z masą zdjęć i wypowiedzi)
AoH - 01-11-2008 13:56
zabawa z GSami była fenomenalna. bug z domkami mocno irytował :/ ostatnio często pojawiał się bug, w którym poprzez wylania slime na dziurę nie dało się jej rozkopać (kilka razy to spotkałem)
Yetiii - 01-11-2008 17:45
Fajny temat , Wiele się w nim dowiedziałem. pzdr kimex
Piombon - 03-11-2008 05:49
Ja zaś pamiętam, to chyba było 7,3 bądź 7,4 wieku tibijskiego, iż wystąpił podobny bug co ten z opisami! Lecz... bardziej korzystny. Spoglądając na dany przedmiot ten zamieniał swój wygląd a także opis, co można uważać za wielomiejscowe miejsce... W jednym miejscu potrafiło być osiem wyrolowanych rzeczy, które zamieniały się po spoglądaniu. Błąd był niekorzystny dla polujących.
Deklaruję się do napisania biografii Tripidy. Znałem go od małego, mogę także opisać moje spędzone czasy z jegomościem, oraz sukces który uzyskał.
Pozdrawiam, Piombon.
Skormen - 04-11-2008 20:13
Cytuj:
Kimex napisał
(Wyślij 2998623)
Jednak wraz z wprowadzeniem zarówno systemu Protection zone Jak i czaszek zniknął pomysl więzienia i GM isle pozostała wyspą mistyczną która ma być miejscem tylko odpoczynku. Jedyna pewna rzecz którą wiemy na temat to to że znajduje się tam NPC o imieniu Penny która pomaga Mistrzą Gry w pracy (dając im
Pewnych szczątkowych informacji na temat gm isle udzielił również Xadam w jednym z wywiadów(opowiadał jak zaproponowano mu fuchę gma). W każdym razie jakiś "god" miałby tam trzymać swojego pupilka(prawdopodobnie jakiś ciekawy potwór). Ale to mówię bardziej jako ciekawostkę niż informację.
Ir0n - 04-11-2008 23:21
Cytuj:
Jedyna pewna rzecz którą wiemy na temat to to że znajduje się tam NPC o imieniu Penny która pomaga MistrząGry w pracy (dając im darmowe listy)
Popraw ten błąd ;) Powinno byc "Mistrzom"
Kimex - 08-11-2008 14:59
w celu zwiększenia zainteresowania tematem dodam możliwość zasugerowania własnej historii którą teraz chcielibyście zobaczyć. <Bump>
Buha_90 - 08-11-2008 15:01
Napisz o mulfie bo nie mogę się doczekać tego tematu :)
pozdro...
Espirydion - 09-11-2008 00:01
Jako, że na Mulfa czekamy już dosyć długo mam nadzieje, że Kimex się nie obrazi jak wrzucę fragment wywiadu z nim...
Cytuj:
Witaj Mulf, na początek chcę Ci podziękować za ten wywiad. Czy mógłbyś nam powiedzieć trochę o sobie?
Witaj. Niektórzy tibijscy gracze prawdopodobnie pamietają mnie z wojny toczonej indywidualnie przeze mnie przeciwko "Mercenaries" oraz mojego "pociągu" do rozwiązywania questów. Niestety moje konto zostało usunięte, ponieważ byłem "cierniem na skórze" (czyt. wrzodem na tyłku) dla niektórych ludzi.
Grałeś na najstarszym serverze PvP (Player Versus Player), na Antice. Dlaczego wybrałeś właśnie ten server?
Wybrałem Antice porpostu dlatego, ponieważ widziałem grę u kolegi, który znany jest na Antice bardziej jako "Niehoff" lub "Narayan". Miałem więc poprostu kogoś kogo znałem od samego początku jak również kilka innych osób które znałem na Antice. No i oczywiście dlatego, że Antica ma najwięcej legend,mitów i skarbów, które pragnąłem odkrywać.
Jakie miałeś skille, magic level oraz sprzęt?
Moje skille: Sword Fighting 90, Shielding 89, Axe Fighting 86 oraz 8 Magic Level który zdobyłem mając 112 level. Ostatni sprzęt jaki miałem na sobie to: Great Axe, Demon Legs, Horned Helmet, Magic Plate Armor oraz Boots of Haste którego używałem w trakcie walki z "Mercenaries" jak i później w pierwszej wojnie "Darkside"
Czy posiadasz jakieś doświadczenie grając inna profesją niż Knight? Która profesję lubisz najbardziej i dlaczego?
Próbowałem grać Sorcererem, jednak jednocześnie grając "Mulfem" nie grałem nim zbyt wiele. Oczywiście grałem wszystkimi profesjami, ale wciąż mogę powiedzieć, że wolę Knight-a i nie gra się nim tak łatwo jak się to ludzią wydaje. Zabić high-levelowego Knight-a jest nielada sztuką. Oczywiście powodem dla którego warto grać Knightem jest zadawanie w prosty sposób dużych obrażeń, używanie najlepszych i zróżnicownaych broni... jednak oczywiście wszystko zależy od Twoich upodobań. Wojownik zawsze na froncie (z przodu), walczy zimnym żelazem zamiast magią i nigdy nie ucieka, to jest to czego potrzebowałem by grać.
Jakie było Twoje ulubione miejsce do expienia, potwór oraz miasto?
W zależnośći od levela. Pomiędzy levelem 70-90 huntowałem Dragony i Dragon Lordy w Dragon Lair na bagnach w Venore. Po nich huntowałem na Orc Fortress, aż do 99 levela. Od levela 99 huntowałem na Edron Dungeon i wbiłem 100 level samemu zabijając demona. Po wbiciu 100 levela udałem się samotnie na Demone gdzie wbijałem levele używając mojego Great Axe i run Explosion.
W zasadzie to Demona wciąż jest moją ulubioną miejscówką. Moimi ulubionymi potworami są Warlocki. Nic bardziej nie cieszy/satysfakcjonuje jak zabijanie Magów biegających naookoło Ciebie hehe... Venore było miastem gdzie żyłem i miałem swój dom.
Od kiedy wiedziałeś o Tibii?
Pierwszy raz zapoznałem się z nią pomiędzy 1999 a 2000 rokiem.
Czy miałeś jakieś cele gdy grałeś?
Moim głównym celem było rozwiązanie wszystkich tych "legendarnych" questów i zdobycie wszystkich tych przedmiotów o których ludzie mówili, ale nigdy nie rozważali jak je zdobyć. No i znalazłem kilka z nich. Jeśli czegoś bardzo chcę, to dostane to... oczywiście trwoniąc dużo czasu, hehe.
Jakie jest teraz Twoje zdanie na temat Tibii?
Czasem czytam oficjalne forum lub przeglądam screenshoty (zrzuty ekranu) na tibia.de. Kiedy dowiedziałem się że w Tibie został oficjalnie dodany aim-bot (automatycznie celujący bot), wtedy wiedziałem już, że skille nie są już ważne w trakcie wojny, ponieważ ludzie nie muszę już więcej celować sami, praktycznie żaden Sorcerer, Palladyn ani Druid nie potrzebują, żadnych umiejętności by kogoś zabić, a to jest złe. Zalety są jednak takie, że utworzono wiele nowych terenów,questów, przedmiotów i potworów, lecz sądze, że Tibia była lepsza dwa lata temu oczywiście jesli byłeś osobą która lubi walczyć i zdobywać.
Zródło:
http://www.tibiacity.org/community/interviews/Mulf.php
Cytuj:
Piombon napisał
(Wyślij 3021605)
Deklaruję się do napisania biografii Tripidy. Znałem go od małego, mogę także opisać moje spędzone czasy z jegomościem, oraz sukces który uzyskał.
Szkoda mi Tripidy... Po tym jak został shackowany przestał grać.
Level: 276 Last login: Sep 13 2008, 14:39:06 CEST
@down
Tak... później zamieszczę
Buha_90 - 09-11-2008 13:26
#Espirydion
posiadasz może cały przetłumaczony wywiad z mulfem ?
Kimex - 09-11-2008 15:13
Cytuj:
Espirydion napisał
(Wyślij 3030701)
Blablabla
Nie , nie obraże aczkolwiek wykorzystam Twój screen ( i kilka moich) historia mulfa będzie dodana jutro . Wywiad mam przetłumaczony także nie musisz tłumaczyć jeżeli nie chcesz ^^
<projekt jest już gotowy>
Buha_90 - 09-11-2008 18:24
To dobrze nareszcie się dowiem więcej o tym graczu
Kwak - 12-11-2008 19:04
Helmet of the stars ? Co to takiego ?
Kimex - 12-11-2008 19:43
Innaczej golden helmet.
Alechandro - 12-11-2008 19:52
Nie chciałbym nic mówić, ale sory ale dodałeś ten temat prawie miesiąc temu a jeszcze go nie dokończyłeś.... na przyszłość zanim coś takiego zrobisz to zbierz materiał na cały temat a nie teraz trzeba czekać nie wiadomo ile, bo ty nie masz materiału..... @edit Miejsce na Mulfa masz chyba w 2 czy 3 poście -.-
Kimex - 15-11-2008 21:59
<przeniesiono historie mulfa , post został usunięty , dodano speel scrol history>
amadheus - 16-11-2008 01:25
Cytuj:
Historia Druga
Nieskonczenie wielki heros?
To nie żadna historia, bug działa do dnia dzisiejszego. Postać zostawiona w pacc depo na rooku będzie tam nawet po skończeniu się pacca. Jednak żaden NPC nie będzie chciał z nami rozmawiać - reszta działa ok. Osobiście się mi to przydażyło i to w czerwcu (notabene nie tak dawno) więc trochę się zdziwiłem znajdując tego "buga" w tym Kompedium.
Pozdrawiam
Szulerski Majsiek - 16-11-2008 10:23
Chodzi o to ze kiedys jesli przeszedles przez most z paccem, potem ci sie skonczyl to zostawal ci outfitt. Updaty nie przenosily wtedy postaci do temple wiec mogles tam zostac nawet pare lat ;D
kakashino - 17-11-2008 18:45
;]
Niezłe ;] już zapominałem jak tibia wyglądała :O
Espirydion - 17-11-2008 20:31
Musze niestety przyznać, że z Mulfem za dużo się nie napracowałeś... mogłeś napisać legendy według których zdobył przedmioty... liste przedmiotów, które "niby" zdobył. Ale i tak 11/10 za pracę włożoną.
Dałbyś rade załatwić zdjęcie Tibi lub jej mapy z poszczególnych wersji? Np Ankrahmun zaraz pod dodaniu.
Pozdrawiam ~Espi
Cyp - 17-11-2008 22:05
Cytuj:
Kimex napisał
(Wyślij 3041675)
<przeniesiono historie mulfa , post został usunięty , dodano speel scrol history>
Pozdro&Poćwicz z angielskiego.:d Nie powinno być "spell scroll"?...
Ale co ja będę narzekać.^^ Doczekałem się, krótkiej ale jednak, historii Mulfa.:D Dobra robota.:d Pozdro xd
Kimex - 17-11-2008 23:27
Cytuj:
Espirydion napisał
(Wyślij 3044747)
Musze niestety przyznać, że z Mulfem za dużo się nie napracowałeś... mogłeś napisać legendy według których zdobył przedmioty... liste przedmiotów, które "niby" zdobył. Ale i tak 11/10 za pracę włożoną.
Dałbyś rade załatwić zdjęcie Tibi lub jej mapy z poszczególnych wersji? Np Ankrahmun zaraz pod dodaniu.
Pozdrawiam ~Espi
Całkiem Pierwsza Tibia.
Troche Edron i pierwsza Idea rooka
Już darama + rozbudowany rook
Venore
[IMG] [/IMG]
Ankrahmun
Vohihidilix - 19-11-2008 18:11
Kimex, a wiesz w jakiej kolejności były dodawane do tibi miasta + rook? Bo ja znam kolejność dopiero od Ankkrahmun.
Bueno Mozo - 19-11-2008 20:47
Cytuj:
Vohihidilix napisał
(Wyślij 3046938)
Kimex, a wiesz w jakiej kolejności były dodawane do tibi miasta + rook? Bo ja znam kolejność dopiero od Ankkrahmun.
Może ja Ci odpowiem na to pytanie:
Tibia 6.1 - 23 grudnia 2000, Rookgaard i Kazordoon Tibia 6.2 - 10 czerwca 2001, Ab'Dendriel i lodowe wyspy Tibia 6.4 - 2 listopada 2001, Edron Tibia 7.1 - 17 grudnia 2002, Venore Tibia 7.4 - 14 grudnia 2004, Darma i Ankrahmun Tibia 7.5 - 9 sierpnia 2005, Port Hope Tibia 7.8 - 1 sierpnia 2006, Liberty Bay Tibia 8.0 - 26 czerwca 2007, Svargrond
Aktr - 20-11-2008 07:21
Wg Wikii Darama w updacie z Ankrahmun zostala powiekszona, wiec Darashia z drefia na lewej stronie byla wczesniej. Osobiscie to potwierdzam bo gralem przed wprowadzeniem ank.
Vohihidilix - 21-11-2008 17:32
Cytuj:
Bueno Mozo napisał
(Wyślij 3047317)
Może ja Ci odpowiem na to pytanie:
Tibia 6.1 - 23 grudnia 2000, Rookgaard i Kazordoon Tibia 6.2 - 10 czerwca 2001, Ab'Dendriel i lodowe wyspy Tibia 6.4 - 2 listopada 2001, Edron Tibia 7.1 - 17 grudnia 2002, Venore Tibia 7.4 - 14 grudnia 2004, Darma i Ankrahmun Tibia 7.5 - 9 sierpnia 2005, Port Hope Tibia 7.8 - 1 sierpnia 2006, Liberty Bay Tibia 8.0 - 26 czerwca 2007, Svargrond
Dzięki za odp. A kiedy dodali Carlin? Wnioskując z luki (w 2003r. ) miasto to pojawiło się właśnie w tym roku.
Patryk32 - 22-11-2008 00:41
Pamiętam ten dzień 19-10-2008 to właśnie wtedy ujrzałem pierwszy raz ten temat. Odrazy dodałem go do zakładek w oczekiwaniu na reszte wiadomostki. Odwiedzałem ten temat codziennie i dzisiaj ponad miesiac od założenia stwierdzam że to jest dno...
Kimex - 22-11-2008 11:28
Cytuj:
Patryk32 napisał
(Wyślij 3050382)
Pamiętam ten dzień 19-10-2008 to właśnie wtedy ujrzałem pierwszy raz ten temat. Odrazy dodałem go do zakładek w oczekiwaniu na reszte wiadomostki. Odwiedzałem ten temat codziennie i dzisiaj ponad miesiac od założenia stwierdzam że to jest dno...
wszystko co miało być dodane jest dodane. spełniłem wszystkie wymogi na liście którą napisałem w projekcie..
jeżeli oczekiwałeś kodów do tibii to nie to forum ;* jeżeli masz jakieś propozycje -napisz
Cyp - 23-11-2008 20:31
Miałeś w końcu napisać o Tripidzie etc i nie napisałeś. xD Więc nie gadaj, że lista jest spełniona.:>
Patryk32 - 23-11-2008 22:20
Własnie xD MDW Tripida Seromontis na liscie bylo a tam nie ma ;]
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plshakyor.htw.pl
Strona 1 z 2 • Zostało wyszukane 133 wyników • 1, 2
|
|