Problemy i to dużo =( Nie jeden ani dwa , ale cała masa =(

Problemy i to dużo =( Nie jeden ani dwa , ale cała masa =(

Podstrony
 



Gwiazda - 22.04.2010 19:02
Problemy i to dużo =( Nie jeden ani dwa , ale cała masa =(
  Hej mam kilka nie zbyt mało ale wiele problemów w simsach i jak napisałam ,,Nie jeden ani dwa , ale cała masa " a to one mam nadzieje , że mi pomorzecie z góry dzięki ;)

1-Biały kryształek !!!!
Mam problem , a raczej pytanie co oznacza biały kryształek ? Nad simami latają takie kryształki (niewiem jak fachowo się zwą) określają jak czuje się sim :
Zielony-bardzo dobrze , a nawet wspaniale .
Żółty-tak umiarkowanie .
Pomarańczowy-trzeba mu pomuc , by nie było gorzej .
Czerwony-woli umrzeć , niż żyć , bo się czuje koszmarnie .
Biały - ???????
I w tym moje pytanie co oznacza biały kryształek i jak do niego dochodzi ????

2-Duch sima.
W pewnej rodzinie zaprosiłam gości i jeden z nich umarł , nieumiałam usuwać nagrobków (ale teraz umiem ) i po kilku dniach zjawił mi się duch no i pozabijał mi wszystkich innych simów umarli ze strachu na zawał serca . Czy jeśli będe miała wspaniałą rodzine simów i jeden z nich umrze ze starości , a miał wspaniałe relacje z innymi simam tej rodziny to będzie ich zabijał ????

3-Duch psa.
Zawsze gdy umrze sim to po kilku dniach zjawia się jego duch , a psa ????
Bo umarł mi pies ze starości a drugi się postarzał no i mam nagrobek tego psa czy zjawi mi się jego duch czy nie ????

Dodałam 3 pytania narazie starczy puźniej dodam więcej =)




Starlight - 22.04.2010 19:51

  1 - Biały oznacza że "Srebrna Aspiracja" czyli ze sim na super życie.
2. W sims 2 duchy nie zabijają
3. W Sims 2 duchy Zwierzaków sie nie pojawiają ;0



Gingers - 22.04.2010 19:54

  Cytat:
2. W sims 2 duchy nie zabijają Simowie moga umrzec ze strachu. Duchy zwierzat faktycznie sie nie pojawiaja



Gwiazda - 27.04.2010 19:22

  Ale mi chodzi o the sims historie ze świata zwierząt , no ale mniejsza z tym , mam inne pytania :

W mojej rodzinie są trzy simy mama , tata , córka i były dwa psy Reks i mucha no i mucha zdechł , a Reks się zestarzał więc dokupiłam dwa nowe psy dzieci Ciapka tego od Alicji bo zaprojektowałam rasę i były do kupienia więc kupiłam sunie i psa ( nie pamiętam imion ) no i mam razem osub w rodzinie 6 trzech ludzi i trzy psy no a największa ilość simów to 8 więc mam jeszcze dwa miejsca wolne ale czemu u tych nowych psów nie ma opcji ,,Postaraj się o szczeniaka" ????

Gdy mój sim jest nastolatkiem i spotyka sima , którym ja grać nie moge no i się kochają i powiecme mój sim dorasta czy tamten też może dorosnąć ten , którym grać nie moge ????

Czy w historiach ze świata zwierząt są wilkołaki ????

Niedziała mi kod czemu ?? Wpisuje Boolprop ControlPets on i wciskam enter no i nic więc wpisuje Boolprop PetsControl on i też nic . POMOCY!!!!!




Gingers - 28.04.2010 17:17

  Wiem, ale TS2 i TSH to prawie to samo.

1. Ponieważ za mało się znają/lubią lub nie lubią sima którym wybierasz opcję.
2. Jeśli nim nie grasz - nie.
3. Nie wiem bo nigdy nie grałem, ale podejrzewam, że są.
4. Może wpisujesz nie wywołując konsoli kodów (ctrl+shift+c), lub kodu nie ma w grze :)



Gwiazda - 28.04.2010 17:21

  Wpisuje Ctrl+Shift+C no i pojawia mi się u góry biały pasek no i wpisuje ten kod i nic =(

Zna może kto kody , które działają w historiach ze świata zwierząt i do czeko służą ?????

A czy moge z kąś ściągnąć konie do simów i stajnie jak tak to podajcie link plis ??????

No i narazie mam na kącie 0 pytań ;)



Gingers - 28.04.2010 19:14

  1. Wejdź w mój komputer>dysk z tymi simsami> Ea games> Historie ze świata zwierząt> support> pl> przeczytaj i zobacz jakie tam są kody.
2. http://modthesims.info/download.php?t=299723 musisz się zarejestrować a konie są tylko jako ozdoba.



Gwiazda - 28.04.2010 20:33
No dzięki szkoda , że konie to tylko ozdoba , ale gdzie kliknąć by się zarejestrować ?

Weszłam tam gdzie miały być te kody i było tam napisane to :

Przeczytaj
The Sims™ Historie ze świata zwierząt

Aspyr Media 5/18/07
Wersja 1.0

(c) 2007 Electronic Arts, Inc. Wszystkie prawa zastrzeżone.

Spis treści

Informacje ogólne
Tryby gry
Wymagania systemowe
Wskazówki dotyczące wydajności działania gry
Znane problemy
Problemy z kartami grafiki
Kody

INFORMACJE OGÓLNE
-----------------
Najnowsze informacje dotyczące gry The Sims™ Historie ze świata zwierząt znajdują się na stronie:
http://www.thesimsstories.com

Instalacja: Jeśli zostały już zainstalowane aplikacje The Sims™ 2 lub The Sims™ 2 Warsztat, zamknij je przed rozpoczęciem instalowania gry The Sims™ Historie ze świata zwierząt.

TRYBY GRY
---------
W The Sims™ Historie ze świata zwierząt występują dwa tryby gry: tryb scenariusza oraz tryb gry swobodnej.

W trybie scenariusza przeżywasz pewien epizod z życia Alicji Gwizdek i jej psa, Ciapka. W miarę rozwoju opowieści doświadczysz życiowych wzlotów i upadków, widzianych oczyma Alicji. Po rozegraniu Rozdziału 3 Historii Alicji, możesz rozpocząć grę w Historię Stefana i jego nowej kotki, Pusi.

Tryb gry swobodnej nie różni się od pozostałych gier z serii The Sims™ 2. Gracz tworzy własną historię osadzoną w scenerii miasteczka Lesista Równina.

WYMAGANIA SYSTEMOWE
-------------------
DLA WINDOWS XP

* Procesor 1,8 GHz
* 256 MB pamięci ram RAM w komputerach stacjonarnych, 512 MB pamięci RAM w laptopach
* Co najmniej 2,7 GB wolnego miejsca na dysku twardym
* Zintegrowana karta grafiki. Spis obsługiwanych kart grafiki znajduje się poniżej.
* Napęd DVD-ROM
* Wyjście audio

-------------------
DLA WINDOWS VISTA HOME BASIC

* Procesor 1,8 GHz
* 1 GB pamięci RAM
* Co najmniej 2,7 GB wolnego miejsca na dysku twardym
* Dysk twardy o pojemności 20 GB z co najmniej 15 GB wolnego miejsca
* Karta grafiki obsługująca DirectX 9 z 32 MB pamięci grafiki
* Napęd DVD-ROM
* Wyjście audio
* Dostęp do Internetu (z odpowiednimi opłatami)

-------------------
DLA WINDOWS VISTA HOME PREMIUM/BUSINESS/ULTIMATE

* Procesor 1,8 GHz
* 1 GB pamięci RAM
* Co najmniej 2,7 GB wolnego miejsca na dysku twardym
* Dysk twardy o pojemności 40 GB z co najmniej 15 GB wolnego miejsca
* Karta grafiki obsługująca DirectX 9 oraz:
* Sterownik WDDM
* Minimum 128 MB pamięci grafiki
* Sprzętowa obsługa funkcji Pixel Shader 2.0
* 32 bitów na piksel
* Napęd DVD-ROM
* Wyjście audio

Gra The Sims™ Historie ze świata zwierząt wymaga 220 MB dodatkowego miejsca na dysku twardym do zapisywania gier każdego użytkownika gry. Przed pierwszym uruchomieniem gry The Sims™ Historie ze świata zwierząt, sprawdź, czy na partycji dysku twardego, na której znajduje się katalog zawierający „Moje dokumenty”, jest co najmniej 220 MB wolnego miejsca.

Obsługiwane karty grafiki:

Serie ATI Radeon(R) AMD (7500 lub lepsze) oraz wymienione karty do urządzeń mobilnych:
Seria VE (patrz uwaga niżej)
7500
8500, All-In-Wonder 8500
9000, 9200, 9500, 9600, 9700, 9800
X300, X600, X800

ATI Mobility(TM) AMD 7500,
Mobility(TM) 9000, 9200, 9600, 9700
Mobility(TM) M7, x200, x300, x600, x700, x1100, x1150 x1400, x1600, x1800
Mobility(TM) Fire GL, GL V5200

Seria NVIDIA(R) Quadro(R) oraz wymienione karty do urządzeń mobilnych:
Quadro(R), Quadro2(R), Quadro4(R)

Quadro FX 1500m, 350m, Go 1000, GO 1400
Geforce4 440 GO

Seria NVIDIA GeForce(R) (GeForce2 lub lepsze) oraz wymienione karty do urządzeń mobilnych:
GeForce(R) 2
GeForce(R) 3, 3 Ti
GeForce(R) 4, 4 Ti, MX 420, 440
GeForce(R) FX 5200, 5600, 5700, 5800, 5900, 5950
GeForce(R) 6600, 6800

GeForce(R) Go 6100, 6150, 6200, 6600, 6800
GeForce(R) Go 7300, 7400, 7600, 7800
GeForce(R) FX GO 5200, 5700

Intel(R) Extreme Graphics (patrz uwaga niżej)
82845, 82865, 82915, 915, 945, 945 Express, 950 & Intel Extreme Graphics 2

UWAGA: Jeśli używasz karty grafiki nie obsługującej funkcji T&L, na przykład z serii Intel Extreme Graphics lub Radeon(R) VE, wymagany jest procesor wyposażony w co najmniej 512 MB pamięci RAM.

Jeśli stosowana karta grafiki została wyprodukowana przed grudniem 2005 roku i wyposażona jest w mniej niż 512 MB pamięci RAM, istnieje duża szansa wystąpienia problemów z wyświetlaniem grafiki. Dowolne karty grafiki wyprodukowane przed sierpniem 2004 z dużym prawdopodobieństwem będą generowały problemy z grafiką. Te problemy to, między innymi, spadek płynności animacji, błędy wyświetlania tekstur, brak graficznych efektów specjalnych i inne. Rozwiązania niektórych ze znanych problemów podane są poniżej. W celu pozyskania najnowszych sterowników odwiedź stronę internetową producenta laptopa.

UWAGA: Gra The Sims™ Historie ze świata zwierząt *NIE* obsługuje trybu szerokoekranowego. Jeśli komputer obsługuje tryb szerokoekranowy i ta funkcja jest włączona, po uruchomieniu gry The Sims™ Historie ze świata zwierząt wystąpią problemy z grafiką. Zalecane jest wyłączenie trybu szerokoekranowego przed uruchomieniem gry The Sims™ Historie ze świata zwierząt.

WSKAZÓWKI DOTYCZĄCE WYDAJNOŚCI DZIAŁANIA GRY
--------------------------------------------
Po pierwszym uruchomieniu The Sims™ Historie ze świata zwierząt, gra automatycznie skonfiguruje opcje grafiki w oparciu o specyfikację komputera. Jeśli tempo gry wydaje się zbyt wole lub nierówne, możesz spróbować kilku rozwiązań, by poprawić ten stan:

* Sprawdź, czy Twój komputer spełnia wymagania systemowe gry (podane wyżej). Jeśli komputer nie spełnia tych wymagań, gra może nie działać w zadowalający sposób.

* Liczba Simów, których kontrolujesz na danej parceli, to jeden z najważniejszych czynników wpływających na wydajność działania gry. Parcele z niewielką liczbą Simów (2 lub mniej) zapewniają bardziej płynną grę niż parcele z wieloma Simami (3 lub więcej).

* Po uruchomieniu gry, otwórz panel opcji grafiki/gry. Zmniejszenie pewnych ustawień lub ich wyłączenie może poprawić działanie gry. Odbicia światła, rozmiar ekranu i wygładzanie krawędzi, to opcje, które mają największy wpływ na płynność animacji. Kolejne opcje to cienie i oświetlenie.

* Przed uruchomieniem gry, wyłącz wszystkie pozostałe aplikacje, włącznie z oprogramowaniem antywirusowym, które często pracuje w tle.

* Niektóre duże i wystawne parcele w grze (jak Klub Z) mogą spowalniać grę podczas przewijania widoku. Płynność wyświetlania powinna poprawić się znacząco po zatrzymaniu kamery i podczas interakcji z Simami.

* Zwiększenie dostępnej pamięci RAM to bardzo efektywny sposób poprawienia wydajności systemu.

* Regularnie przeprowadzaj defragmentację dysku twardego, co zapewni jego optymalne działanie (Start>Programy>Akcesoria>Narzędzia systemowe>Defragmentator dysków).

ZNANE PROBLEMY
--------------
Za mało wolnego miejsca na dysku twardym: Jeśli podczas gry w The Sims™ Historie ze świata zwierząt na dysku twardym zabraknie wolnego miejsca, gra nie będzie mogła przechowywać nowych danych, takich jak zapisane gry, zrzuty z ekranów i nowe otoczenia. W niektórych przypadkach, podczas próby zapisywania gry przy braku wolnego miejsca, program może zachowywać się, jakby gra została zapisana, chociaż faktycznie to nie nastąpiło. Przed uruchomieniem gry sprawdź, czy na dysku twardym jest co najmniej 500 MB wolnego miejsca.

Obracanie kamerą za pomocą pokrętła myszki: Jeśli nie możesz obracać kamerą za pomocą pokrętła myszki, sprawdź, czy w ustawieniach myszki nie została włączona funkcja automatycznego przewijania ekranu.

Instalowanie/Usuwanie gry: Jeśli występują problemy podczas instalowania lub usuwania gry, czasowo wyłącz wszelkie uruchomione programy antywirusowe i spróbuj ponownie.

Kasowanie zapisanych stanów gry podczas jej usuwania: Wybranie opcji skasowania zapisanych stanów gry podczas jej usuwania spowoduje skasowanie zapisanych gier tylko aktualnego gracza. Zapisane gry innych graczy pozostaną na komputerze, w odpowiednich podkatalogach katalogu C:\Documents and Settings\nazwa_użytkownika\Moje dokumenty\Electronic Arts. Ze względu na duże rozmiary zapisanych gier, możesz zdecydować się usunąć je ręcznie.

Ustawienia regionalne: W zależności od wersji systemu Windows, informacje o ustawieniach regionalnych przechowywane są w dwóch lub trzech miejscach. Jeśli te ustawienia nie są spójne, mogą występować problemy podczas zapisywania filmów, a w katalogu Moje dokumenty mogą być tworzone dodatkowe katalogi na zapisane gry. W celu usunięcia tego problemu, musisz ujednolicić wszystkie ustawienia regionalne. Na przykład, jeśli grasz w The Sims™ Historie ze świata zwierząt w polskiej wersji językowej, wszystkie ustawienia powinny odpowiadać polskim ustawieniom regionalnym i językowi polskiemu.

Windows XP: Otwórz panel ustawień regionalnych i języka w panelu sterowania. W polu Standardy i formaty wybierz język, a następnie wybierz swoją lokalizację w polu lokalizacji. Kliknij na przycisku Zastosuj, a następnie przejdź na zakładkę ustawień zaawansowanych. Wybierz odpowiedni język w polu wyboru języka dla programów nie stosujących formatu Unicode i zaznacz pole wyboru pod domyślnymi ustawieniami konta użytkownika. Następnie kliknij na przycisku OK. Pamiętaj, by ponownie uruchomić komputer, co jest niezbędne do zakończenia tego procesu.

Problemy z kartami grafiki:

SERIA ATI RADEON(R) AMD

PROBLEM: Simowie i obiekty czasami są zbyt jasne lub całkiem białe. Czasami Simowie nie są oświetleni w prawidłowy sposób.
KARTY: Radeon(R) 9500, 9600, 9700, 9800
To znany błąd występujący w niektórych starszych sterownikach. Aktualizacja do najnowszych sterowników producenta powinna rozwiązać ten problem.

PROBLEM: Specjalne wstawki filmowe (takie jak pierwszy pocałunek) są zbyt zamazane.
KARTY: Radeon(R) 9000+
To znany błąd występujący w niektórych starszych sterownikach (Catalyst 4,5). Aktualizacja do najnowszych sterowników producenta powinna rozwiązać ten problem.

PROBLEM: Błędy w wyświetlaniu tekstur, zniekształcenia Simów i obiektów, dziwne poziome linie na Simach i cieniach.
KARTY: Radeon(R) 9000
To znany błąd występujący w niektórych starszych sterownikach. Aktualizacja do najnowszych sterowników producenta powinna rozwiązać ten problem.

PROBLEM: Przy włączonej wyższej rozdzielczości (1600x1200) występują błędy oświetlenia.
KARTY: Radeon(R), Radeon(R) 7200, Radeon(R) 7500, karty mające mniej niż 64 MB pamięci wideo
To znany problem powodowany przez wybór rozdzielczości wyższej niż obsługiwana przez grę The Sims™ Historie ze świata zwierząt. Zmiana rozdzielczości na niższą powinna rozwiązać ten problem.

PROBLEM: Otoczenie i woda intensywnie migoczą.
KARTY: Radeon(R), Radeon(R) VE, Radeon(R) 7200, Radeon(R) 7500
To znany błąd sterownika. Powinna pomóc aktualizacja sterownika do najnowszej wersji.

PROBLEM: Na ekranie tworzenia rodziny stworzenie dziecka-Sima powoduje błędne wyświetlanie tekstury podłogi.
KARTY: Radeon(R), Radeon(R) 7500
To znany błąd występujący w niektórych starszych sterownikach. Aktualizacja do najnowszych sterowników producenta powinna rozwiązać ten problem.

PROBLEM: Na podglądzie otoczenia migocze linia wybrzeża morskiego.
KARTY: Seria Radeon(R) 7000
To znany błąd występujący w niektórych starszych sterownikach (Catalyst 4.3). Aktualizacja do najnowszych sterowników producenta powinna rozwiązać ten problem.

WYMUSZONY ANTYALIASING: Jeśli w ustawieniach ekranu wybrana jest opcja wymuszonego antyaliasingu, mogą występować problemy z grafiką w grze The Sims™ Historie ze świata zwierząt. Aby rozwiązać ten problem:
* Kliknij prawym przyciskiem myszki na pulpicie Windows i wybierz Właściwości.
* Wybierz zakładkę Ustawienia i wciśnij przycisk „Zaawansowane”.
* Wybierz zakładkę 3D i sprawdź, czy ustawienie opcji SmoothVision to: Zależne od aplikacji.
* Jeśli tak nie jest, wciśnij przycisk Użytkownika... i zmień ustawienie antyaliasingu na: Zależne od aplikacji.

SERIA NVIDIA GEFORCE(R)

PROBLEM: Przy pewnych warunkach oświetlenia, na Simach pojawiają się małe, migoczące trójkąty.
KARTY: GeForce(R) FX 5600
To znany błąd sterownika. Rozwiązaniem jest przełączenie opcji oświetlenia z ustawienia wysokiego na średnie. Pomóc może także aktualizacja sterownika do najnowszej wersji.

PROBLEM: Przy pewnych ustawieniach kamery model Simów jest niekompletny.
KARTY: GeForce(R) FX 5200
To znany błąd sterownika. Powinna pomóc aktualizacja sterownika do najnowszej wersji.

PROBLEM: Ekran otoczenia (i wiele innych) jest szary.
KARTY: GeForce(R) 6800
To nowy typ karty grafiki, a ten problem występuje przy użyciu wczesnej wersji sterownika. Pomóc może wyłączenie funkcji hiperwątkowości (hyperthreading). Pomocne może być zaktualizowanie do najnowszego sterownika.

PROBLEM: Panele interfejsu i przyciski znikają, albo są jednolicie pokryte niebieskim kolorem.
KARTY: Seria GeForce(R) 4
To znany błąd występujący w niektórych starszych sterownikach (przed wersją 6177). Aktualizacja do najnowszych sterowników producenta powinna rozwiązać ten problem.

WYMUSZONY ANTYALIASING: W grze The Sims™ Historie ze świata zwierząt mogą pojawiać się problemy z grafiką, jeśli w ustawieniach ekranu włączona jest opcja antyaliasingu. Aby rozwiązać ten problem:
* W menu Start wybierz Panel sterowania.
* Na panelu sterowania wybierz opcję „NVidia Control Panel”.
* Wybierz „3D settings”.
* Pod opcją „Appearance”, wybierz „Adjust Image Settings with preview”.
* Wybierz opcję „Let the 3D Application decide” i potwierdź.

PROBLEM: Gra załamuje się zaraz po uruchomieniu.
Niektóre z nowych sterowników NVIDIA wywołują problemy, gdy w komputerze włączona jest funkcja hiperwątkowości. Najpierw spróbuj zaktualizować sterownik. Jeśli to nie pomoże, wyłącz funkcję hiperwątkowości w BIOSie. Jeśli nie masz pojęcia, co to jest hiperwątkowość lub BIOS, lepiej nie dokonuj tych zmian samodzielnie. Skontaktuj się z producentem karty grafiki.

NIEOBSŁUGIWANE KARTY GRAFIKI

Jeśli używasz nieobsługiwanej karty grafiki, gra The Sims™ Historie ze świata zwierząt uruchomi się w trybie renderowania programowego. Gdy ten tryb jest aktywny, renderowanie przebiega wolniej, a jakość grafiki jest zredukowana.

Przykłady nieobsługiwanych kart grafiki:

ATI Rage Fury
Matrox Millennium G400
Matrox Millennium G550
NVIDIA Riva TNT2
Matrox Parhelia
ST Micro KYRO
S3 DeltaChrome S8
SiS 315
Trident Blade XP
SiS Xabre 400
XGI Volari

* Wskazówka dotycząca problemów z grafiką: Jeśli występuje problem z grafiką, który nie został tu opisany, najlepiej odwiedzić stronę internetową producenta karty grafiki lub komputera i sprawdzić, czy zainstalowane są najnowsze sterowniki sprzętu.

KODY
----
Uwaga: Nie wszystkie kody są stabilne i mogą zakłócić prowadzoną grę. Jeśli będziesz nagminnie stosować kody, może dojść do uszkodzenia zapisywanych danych gry, które trzeba będzie skasować. Gra The Sims™ Historie ze świata zwierząt przeznaczona jest dla nowego, mało doświadczonego gracza, więc spróbuj grać bez kodów.

Jeśli chcesz wprowadzić kody do gry The Sims™ Historie ze świata zwierząt, najpierw otwórz konsolę komend, jednocześnie wciskając klawisze Ctrl-Shift-C. Zauważ, że istotna jest wielkość liter wpisywanych kodów. Poniżej wymienione zostały niektóre kody, które można zastosować:

exit: zamyka okno kodów.

expand: rozciąga lub zwija okno kodów.

kaching: dodaje tysiąc simoleonów

motherlode: dodaje pięćdziesiąt tysięcy simoleonów

aging off: wyłącza starzenie się

aging on: włącza starzenie się

Licencja Lua 5.0
----------------

Copyright © 1994-2007 Lua.org, PUC-Rio.

Niniejszym udziela się bezpłatnie każdej osobie, która uzyskała egzemplarz tego oprogramowania oraz powiązane pliki dokumentacji („Oprogramowanie”), prawo do nieograniczonego użytkowania Oprogramowania, wliczając w to nieograniczone prawa do używania, kopiowania, modyfikowania, łączenia, publikowania, rozprowadzania, udzielania podlicencji i/lub sprzedawania egzemplarzy Oprogramowania, oraz do umożliwiania tego osobom, do których Oprogramowanie jest dostarczane, pod następującymi warunkami:

Powyższe informacje o prawach autorskich oraz niniejsze zawiadomienie o uprawnieniach zostaną umieszczone we wszystkich egzemplarzach lub istotnych fragmentach Oprogramowania.

NINIEJSZE OPROGRAMOWANIE JEST DOSTARCZANE „TAK JAK JEST” I NIE UDZIELA SIĘ ŻADNYCH GWARANCJI POŚREDNICH LUB BEZPOŚREDNICH, WLICZAJĄC(ALE NIE WYŁĄCZNIE) GWARANCJE SPRZEDAWALNOŚCI I PRZYDATNOŚCI DO JAKIEGOKOLWIEK CELU. W ŻADNYM WYPADKU AUTOR LUB WŁAŚCICIELE PRAW AUTORSKICH NIE PRZYJMUJĄ ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA JAKIEKOLWIEK ROSZCZENIA, USZKODZENIA LUB INNE ZOBOWIĄZANIA, CZY TO W RAMACH UMOWY, DELIKTU, CZY W INNYCH OKOLICZNOŚCIACH ZWIĄZANYCH Z OPROGRAMOWANIEM LUB UŻYTKOWANIEM ALBO INNYMI CZYNNOŚCIAMI ZWIĄZANYMI Z OPROGRAMOWANIEM.

Umowa licencyjna na używanie biblioteki STL PORT
------------------------------------------------

Boris Fomitchev udziela Licencjobiorcy niewyłącznej, nieprzenoszalnej i bezpłatnej licencji na używanie biblioteki STLport wraz z jej dokumentacją. Przez pobranie, używanie lub kopiowanie bibliotek STLport lub dowolnego jej fragmentu Licencjobiorca wyraża zgodę na przestrzeganie wszelkich stosownych przepisów prawa Stanów Zjednoczonych oraz wszelkich postanowień i warunków niniejszej Umowy. Licencjobiorca zobowiązany jest do zachowania uwag o prawach autorskich oraz zezwoleń w kodach źródłowych biblioteki STLport oraz jej dokumentacji: Copyright 1999,2000 Boris Fomitchev.

Niniejszy materiał jest rozpowszechniany w danej postaci, bez gwarancji pośrednich lub bezpośrednich. Licencjobiorca używa niniejszego materiału na własne ryzyko.
Niniejszym udzielane jest bezpłatne zezwolenie na używanie oraz kopiowanie wskazanego oprogramowania w dowolnych celach, pod warunkiem, że powyższe uwagi zostaną zamieszczone we wszystkich kopiach. Niniejszym udzielane jest zezwolenie na modyfikowanie kodu i dystrybuowanie zmodyfikowanego kodu, pod warunkiem, że powyższe uwagi zostaną zamieszczone we wszystkich kopiach oraz w zmodyfikowanym kodzie zamieszczona zostanie informacja o dokonaniu modyfikacji kodu wraz z powyższą uwagą o prawach autorskich.

Licencjobiorca może rozpowszechniać pliki binarne skompilowane z użyciem biblioteki STLport (dotyczy to kodu oryginalnego oraz zmodyfikowanego) bezpłatnie i bez ograniczeń.

Licencjobiorca może rozpowszechniać oryginalne lub zmodyfikowane kody źródłowe biblioteki STLport, pod następującymi warunkami:

Spełnione są warunki wskazane w powyższym zezwoleniu;
Zamieszczone zostały uwagi o prawach autorskich oraz spełnione są warunki wskazane w towarzyszących zezwoleniach:

Copyright 1994 Hewlett-Packard Company

Copyright 1996,97 Silicon Graphics Computer Systems, Inc.

Copyright 1997 Moscow Center for SPARC Technology.

Niniejszym udzielane jest bezpłatne zezwolenie na używanie, kopiowanie, modyfikowanie, dystrybuowanie i sprzedawanie wskazanego oprogramowania wraz z jego dokumentacją, w dowolnych celach, pod warunkiem, że powyższe uwagi o prawach autorskich zostaną zamieszczone we wszystkich kopiach oraz powyższe uwagi o prawach autorskich i powyższe zezwolenie zostaną zamieszczone w odpowiedniej dokumentacji. Firma Hewlett-Packard nie udziela żadnych reprezentacji związanych z przydatnością tego oprogramowania do jakiegokolwiek celu. Oprogramowanie jest rozpowszechniane w danej postaci, bez gwarancji pośrednich lub bezpośrednich.

Niniejszym udzielane jest bezpłatne zezwolenie na używanie, kopiowanie, modyfikowanie, dystrybuowanie i sprzedawanie wskazanego oprogramowania wraz z jego dokumentacją, w dowolnych celach, pod warunkiem, że powyższe uwagi o prawach autorskich zostaną zamieszczone we wszystkich kopiach oraz powyższe uwagi o prawach autorskich i powyższe zezwolenie zostaną zamieszczone w odpowiedniej dokumentacji. Firma Silicon Graphics nie udziela żadnych reprezentacji związanych z przydatnością tego oprogramowania do jakiegokolwiek celu. Oprogramowanie jest rozpowszechniane w danej postaci, bez gwarancji pośrednich lub bezpośrednich.

Niniejszym udzielane jest bezpłatne zezwolenie na używanie, kopiowanie, modyfikowanie, dystrybuowanie i sprzedawanie wskazanego oprogramowania wraz z jego dokumentacją, w dowolnych celach, pod warunkiem, że powyższe uwagi o prawach autorskich zostaną zamieszczone we wszystkich kopiach oraz powyższe uwagi o prawach autorskich i powyższe zezwolenie zostaną zamieszczone w odpowiedniej dokumentacji. Firma Moscow Center for SPARC Technology*nie udziela żadnych reprezentacji związanych z przydatnością tego oprogramowania do jakiegokolwiek celu. Oprogramowanie jest rozpowszechniane w danej postaci, bez gwarancji pośrednich lub bezpośrednich.

Licencja OpenSSL
----------------

Zestaw narzędzi OpenSSL objęty jest licencją podwójną, co oznacza,
że do zestawu narzędzi stosują się zarówno warunki licencji OpenSSL,
jak i oryginalnej licencji SSLeay.
Poniżej znajduje się treść tych licencji. Obie licencje są licencjami
otwartego oprogramowania, opartymi na licencji BSD. Wszelkie wnioski
dotyczące licencji OpenSSL należy kierować na adres:
openssl-core@openssl.org.

/* ================================================== ==================
* Copyright (c) 1998-2004 The OpenSSL Project. Wszystkie prawa zastrzeżone.
*
* Udziela się zezwolenia na redystrybucję i wykorzystywanie w formie kodu
* źródłowego lub skompilowanej, z lub bez modyfikacji, pod następującymi
* warunkami:
*
* 1. Redystrybucje kodu źródłowego muszą zachować powyższą wzmiankę o prawach
* autorskich, niniejszą listę warunków oraz uwagę podaną poniżej.
*
* 2. Redystrybucje w formie skompilowanej muszą zamieścić powyższą wzmiankę
* o prawach autorskich, niniejszą listę warunków oraz uwagę podaną poniżej,
* w dokumentacji i/lub innych materiałach dołączonych do dystrybucji.
*
* 3. Wszystkie materiały reklamowe, których treść nawiązuje do funkcji
* tego oprogramowania muszą prezentować następujące stwierdzenie:
* „Niniejszy produkt zawiera oprogramowanie opracowane przez OpenSSL Project
* do użytku w zestawie OpenSSL Toolkit. (http://www.openssl.org/)”
*
* 4. Nazwy „OpenSSL Toolkit” oraz „OpenSSL Project” nie mogą być używane do
* wspierania lub promowania produktów pochodnych w stosunku do niniejszego
* oprogramowania, bez uprzedniego pisemnego zezwolenia. Aby uzyskać pisemne
* zezwolenie, należy skontaktować się z openssl-core@openssl.org.
*
* 5. Produkty pochodne w stosunku do niniejszego oprogramowania nie mogą
* być nazywane „OpenSSL”, ani „OpenSSL”, oraz nie mogą zawierać w swojej
* nazwie tych ciągów tekstowych, bez uprzedniego pisemnego zezwolenia,
* udzielonego przez OpenSSL Project.
*
* 6. Redystrybucje w dowolnej formie muszą zachować następujące stwierdzenie:
* „Niniejszy produkt zawiera oprogramowanie opracowane przez OpenSSL Project
* do użytku w zestawie OpenSSL Toolkit (http://www.openssl.org/)”
*
* NINIEJSZE OPROGRAMOWANIE DOSTARCZANE JEST PRZEZ OpenSSL PROJECT „TAK JAK JEST”
* I NIE UDZIELA SIĘ ŻADNYCH GWARANCJI POŚREDNICH LUB BEZPOŚREDNICH, WLICZAJĄC
* (ALE NIE WYŁĄCZNIE) GWARANCJE SPRZEDAWALNOŚCI I PRZYDATNOŚCI DO JAKIEGOKOLWIEK
* CELU. W ŻADNYM WYPADKU OpenSSL PROJECT LUB JEGO WSPÓŁPRACOWNICY NIE PRZYJMUJĄ
* ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA BEZPOŚREDNIE, NIEBEZPOŚREDNIE, SPECJALNE LUB ZAMIERZONE
* USZKODZENIA (WLICZAJĄC, ALE NIE WYŁĄCZNIE NABYCIE ZASTĘPCZYCH TOWARÓW LUB
* USŁUG, UTRATY PRZYDATNOŚCI DO UŻYTKU, DANYCH LUB ZYSKÓW; LUB INNE STRATY
* GOSPODARCZE) POWSTAŁE W WYNIKU UŻYWANIA NINIEJSZEGO OPROGRAMOWANIA, NAWET
* JEŚLI OpenSSL PROJECT ZOSTAŁO POINFORMOWANE O MOŻLIWOŚCI TAKICH SZKÓD.
* ================================================== ==================
*
* Niniejszy produkt zawiera oprogramowanie szyfrujące opracowane przez
* Erica Younga (eay@cryptsoft.com). Niniejszy produkt zawiera oprogramowanie
* opracowane przez Tima Hudsona (tjh@cryptsoft.com).
*
*/
Oryginalna licencja SSLeay
--------------------------
/* Copyright (C) 1995-1998 Eric Young (eay@cryptsoft.com)
* Wszystkie prawa zastrzeżone.
*
* Niniejszy pakiet zawiera implementację protokołu SSL opracowanego przez
* Erica Younga (eay@cryptsoft.com).
* Implementacja została opracowana celem zgodności z Netscape SSL.
*
* Niniejszy protokół może być używany darmowo w zastosowaniach komercyjnych
* i niekomercyjnych, o ile spełnione zostaną następujące warunki. Następujące
* warunki stosują się do całego kodu zawartego w tej dystrybucji, także kodów
* RC4, RSA, lhash, DES, itd., nie tylko kodu SSL. Dokumentacja protokołu SSL
* załączona do tej dystrybucji opatrzona jest tymi samymi warunkami praw
* autorskich, z tym, że ich reprezentantem jest Tim Hudson (tjh@cryptsoft.com).
*
* Prawa autorskie należą do Erica Younga, w związku z czym nie wolno usuwać
* żadnych informacji o tych prawach autorskich zawartych w kodzie
* oprogramowania. Jeśli w produkcie użyty jest ten pakiet, należy umieścić
* informację o własności praw autorskich Erica Younga do części
* zastosowanego kodu. Informacja ta może mieć formę wiadomości tekstowej
* pojawiającej się po uruchomieniu programu lub w dokumentacji (on-line
* lub tekstowej) dołączonej do pakietu.
*
* Udziela się zezwolenia na redystrybucję i wykorzystywanie w formie kodu
* źródłowego lub skompilowanej, z lub bez modyfikacji, pod
* następującymi warunkami:
* 1. Redystrybucje kodu źródłowego muszą zachować powyższą wzmiankę o prawach
* autorskich, niniejszą listę warunków oraz uwagę podaną poniżej.
* 2. Redystrybucje w formie skompilowanej muszą zamieścić powyższą wzmiankę
* o prawach autorskich, niniejszą listę warunków oraz uwagę podaną poniżej,
* w dokumentacji i/lub innych materiałach dołączonych do dystrybucji.
* 3. Wszystkie materiały reklamowe, których treść nawiązuje do funkcji tego
* oprogramowania muszą prezentować następujące stwierdzenie:
* „Niniejszy produkt zawiera oprogramowanie szyfrujące opracowane przez
* Erica Younga (eay@cryptsoft.com)”
* Słowo „szyfrujące” może zostać pominięte, jeśli użyte algorytmy pobrane
* z pakietu nie mają przeznaczenia szyfrującego.
* 4. W przypadku załączenia dowolnego kodu (lub pochodnego od niego)
* przeznaczonego dla systemu Windows, pobranego z katalogu apps
* (kody aplikacji), należy zamieścić następujące stwierdzenie:
* „Niniejszy produkt zawiera oprogramowanie opracowane przez
* Tima Hudsona (tjh@cryptsoft.com)”
*
* NINIEJSZE OPROGRAMOWANIE DOSTARCZANE JEST PRZEZ ERICA YOUNGA „TAK JAK JEST”
* I NIE UDZIELA SIĘ ŻADNYCH GWARANCJI POŚREDNICH LUB BEZPOŚREDNICH, WLICZAJĄC
* (ALE NIE WYŁĄCZNIE) GWARANCJE SPRZEDAWALNOŚCI I PRZYDATNOŚCI DO JAKIEGOKOLWIEK
* CELU. W ŻADNYM WYPADKU AUTOR LUB JEGO WSPÓŁPRACOWNICY NIE PRZYJMUJĄ
* ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA BEZPOŚREDNIE, NIEBEZPOŚREDNIE, SPECJALNE LUB ZAMIERZONE
* USZKODZENIA (WLICZAJĄC, ALE NIE WYŁĄCZNIE NABYCIE ZASTĘPCZYCH TOWARÓW LUB
* USŁUG, UTRATY PRZYDATNOŚCI DO UŻYTKU, DANYCH LUB ZYSKÓW; LUB INNE STRATY
* GOSPODARCZE) POWSTAŁE W WYNIKU UŻYWANIA NINIEJSZEGO OPROGRAMOWANIA, NAWET
* JEŚLI ZOSTALI POINFORMOWANI O MOŻLIWOŚCI TAKICH SZKÓD.
*
* Licencja i warunki dystrybucji dowolnej publicznie dostępnej wersji lub
* pochodnej tego kodu nie mogą być zmieniane. Ten kod nie może być
* skopiowany i umieszczony w innej licencji dystrybucji
* (włącznie z licencją otwartą GNU.
*/

Dziękujemy za grę w The Sims™ Historie ze świata zwierząt!
Ekipa The Sims™ Historie ze świata zwierząt
Aspyr Media

Skopiowałam to wszystko , ale nic nie widze o kodach =( Czemu gdzie tu są kody ????

A no i jak się zarejestrować na tej stronce z końmi pa ;)



Searle - 29.04.2010 07:56

  I w tym, co nam tu skopiowałaś było:

KODY
----
Uwaga: Nie wszystkie kody są stabilne i mogą zakłócić prowadzoną grę. Jeśli będziesz nagminnie stosować kody, może dojść do uszkodzenia zapisywanych danych gry, które trzeba będzie skasować. Gra The Sims™ Historie ze świata zwierząt przeznaczona jest dla nowego, mało doświadczonego gracza, więc spróbuj grać bez kodów.

Jeśli chcesz wprowadzić kody do gry The Sims™ Historie ze świata zwierząt, najpierw otwórz konsolę komend, jednocześnie wciskając klawisze Ctrl-Shift-C. Zauważ, że istotna jest wielkość liter wpisywanych kodów. Poniżej wymienione zostały niektóre kody, które można zastosować:

exit: zamyka okno kodów.

expand: rozciąga lub zwija okno kodów.

kaching: dodaje tysiąc simoleonów

motherlode: dodaje pięćdziesiąt tysięcy simoleonów

aging off: wyłącza starzenie się

aging on: włącza starzenie się



Gwiazda - 29.04.2010 15:34

  Niezauwarzyłam ;)
No ale co kliknąć by się zarejestrować natej stronce by ściągnąć konie ???? :(

POMOCY !!!!!



Gingers - 29.04.2010 17:02

  Wchodzisz na modthesims.info i na górze klikasz 'Register'. Teraz strona jest chwilowo wyłączona. Coś na niej robią.



Gwiazda - 25.05.2010 20:12
Dobra zajerestrowałam się na tej stronie wziełam nick abcdefghijklmno no i gdzie kliknąć by ściągnąć konie ?????

A i wiem dlaczego Sara i Maks nie chcieli mieć szczeniąt co pisałam na pocątku poprostu okazało się , że Sara i Maks to są psy dokupiłam psa Majro i terz nie mogłam mieć szczeniąt więc oddałam Maksa i zaadoptowłam jakąś Niunie no i mam jednego szczeniaka ,a Niunia ma szczeniaka ze Sarą =)

No i problem w grze =(

No i wygrałam zawody z Alicią i Ciapkiem i teraz moge w Psich zawodach budować domy ale jak przenieść rodzine ze Lesistej doliny do Psich zawodów ? Da rade ?

No to czekam na od =)

Może kto mi odpowie ????
I jednak racji nie mielićcie , że niema duchów psów bo przyszedł do mnie duch mojego psa . I wystraszył mojego sima . No ale czekam na odp .

Hej odpowie mi kto ????
Jak ściągnąć te konie bo już się zalogowałam ...



Marcin/240998/ - 07.06.2010 16:07

  Cytat:
No i wygrałam zawody z Alicią i Ciapkiem i teraz moge w Psich zawodach budować domy ale jak przenieść rodzine ze Lesistej doliny do Psich zawodów ? Da rade ? Raczej się nie da =(



Gwiazda - 17.08.2010 21:54
Co do tego ducha to mam filmik
http://www.youtube.com/watch?v=nz-6XhhWdas
dodałam go na youtube , żebyćcie zobaczyli go =)
To był mały czarny piesek ,,Mucha" zdechły mi już trzy psy ,,Mucha , Baster i Reks "
Baster i Reks były to duże psy .
Filmik się , źle nagrał bo jest troche zamazany =)
Tu macie filmik ducha psa tylko że on jest z the sims 2 i on nie jest mojego autorstwa
http://www.youtube.com/watch?v=vELz0xf6PdA - to ten film nie mój ten u góry jest mój =)

Mam mały problem u Stefana i Pusi przyszła do mnie dziewczyna z czarnymi krudkimi włosami i nie chce wyjść czemu ???
Siedzi mi tam od Stycznia do dziś i ją wypędzam a ona nic co mam robić prawie wogule niegram co 4 miesiące i kilka dni może co tyle gram w to no ale ona nie chce z tego domu wyjść .
Co robić POMOCY !!!!!!!!!!!!
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • shakyor.htw.pl
  • Problemy i to dużo =( Nie jeden ani dwa , ale cała masa =(
     
    Copyright Š 2006 MySite. Designed by Web Page Templates