Narzędzie budowania komnat.

Narzędzie budowania komnat.

Podstrony
 



Seth - 22.11.2009 07:35
Narzędzie budowania komnat.
  Hej! Jak niektórzy wiedzą jest kod na budowanie komnat brzmi on tak: buydebug i wtedy w trybie kupowania jest taki pytajnik w kategoriach i tam są wszystkie urządzenia jakimi się posługiwali twórcy potem gdy ustawi się je i w trybie kupowania wykona kombinacje klawiszy: Shift+Ctrl+naciśnięcie któregoś objektu. daje nam możliwość wyboru opcji. I nareszcie pytanie: Czy ktoś może zrobić poradnik który tłumaczy wszystkie opcje i jak się ich używa? Bo ja jestem jakiś tępy i nie umiem się tym posługiwać. Pozdro ;)




rm133 - 22.11.2009 08:55

  Hej podróże mógłbyś mi wytłumaczyć o co w tym chodzi co to za kod jakie opcje się nam pojawiają i ten teges ej a do tego to po co nam te kod?

Jestem zielony w tym i na serio nic nie wiem na temat tego kodu i proszę o wyjaśnienie,a wracając do tego tematu taki poradnik by się przydał



Kowalino - 22.11.2009 09:03

  O ile mi wiadomo żeby ten kod zadziałał ówcześnie trzeba wpisać kod testingcheatsenabled true . Przynajmniej w moim przypadku bez użycia tego kody Buydebug on/off nie chciał się włączyć .



Seth - 22.11.2009 12:40

  Nie trzeba wpisywać testinga! I buydebug bez on/off po prostu buydebug ;) No po prostu o to chodzi że możemy sobie zrobić grobowiec




anie_1981 - 22.11.2009 21:25

  Heyka. Dawno mnie tu nie było.Mógłby mi ktoś wytłumaczyć ten kod łopatologicznie? Bo moja gra nie przyjmuje tego kodu. Jeden z was napisał "buydebug" a drugi "debug". Mi żaden z nich nie działa. Czy go się wpisuje w trybie życia, budowy czy kupowania? Bo u mnie to tak jest,że jak sobie pojadę na wakacje i wrócę do domu ze skuterkiem, to po wejściu do "budowania" i mogę kliknąć na skuter z pipetą, to mam obiekty w stylu roślin, relikwii itd, ale kod mi nie działa, co trzeba zrobić? Krok po kroku najlepiej. Z góry dzia.

EDIT:

Już mi działa! Ale faktycznie trzeba najpierw wpisać TestingCheatsEnabled true.Inaczej gra nie rozpoznaje kodu. I brakuje jednej rzeczy z działu grobowców. Nie ma takiej płytki, na której się stawia przesuwalną kolumnę, chyba, że nie wrzucili tego do działu grobowców.



theriddlen - 28.11.2009 13:44

  anie 1981 - By zmienić typ tego przełącznika wybierasz "Przełącz styl wizualny"

Wie ktoś jak połączyć ze sobą np. ten przełącznik i drzwi?

EDIT:

Ahh, udało się!
http://www.youtube.com/watch?v=-gFzcr7A2sY



Bundy - 28.11.2009 17:30

  Cytat:
Hej! Jak niektórzy wiedzą jest kod na budowanie komnat brzmi on tak: buydebug i wtedy w trybie kupowania jest taki pytajnik w kategoriach i tam są wszystkie urządzenia jakimi się posługiwali twórcy potem gdy ustawi się je i w trybie kupowania wykona kombinacje klawiszy: Shift+Ctrl+naciśnięcie któregoś objektu. daje nam możliwość wyboru opcji. I nareszcie pytanie: Czy ktoś może zrobić poradnik który tłumaczy wszystkie opcje i jak się ich używa? Bo ja jestem jakiś tępy i nie umiem się tym posługiwać. Pozdro ;) Mnie nie działa ta kombinacja klawiszy Shift+Ctrl+naciśnięcie któregoś objektu. Wie ktoś jak mogę połaczyc n. dwa baseny do nurkowania ,,tunelem"?



tomek.966 - 18.01.2010 18:49

  Mam podobny problem jak Bundy.

Na niektórych "grobowcowych" przedmiotach niekiedy nie działa opcja z klawiszami Shift+Ctrl.

Proszę o pomoc



Alicia - 18.01.2010 19:54

  Cytat:
Mnie nie działa ta kombinacja klawiszy Shift+Ctrl+naciśnięcie któregoś objektu. Wie ktoś jak mogę połaczyc n. dwa baseny do nurkowania ,,tunelem"?
Ja to wytłumaczę w punktach. Lecz musi Ci działać ta kombinacja.
1. Kupujesz dwa baseny.
2. Wklikasz Shift+Ctrl+ klik na basen.
3 Pojawia Ci się wiele opcji, wsród nich '' to ma być studnia komunikacyjna'', wybieramy ją na obydwie studnie.
4 Wskakujemy simem i wszystko winno być OK.



simowy.inktual - 24.03.2010 10:51

  Dajcie może jakieś zdjecia tych swoich komnat.



anie_1981 - 24.03.2010 12:15

  TU jest obszerny poradnik. Jest bardzo dobry i gorąco go polecam. Co do łączenia ze sobą studni, to jest taka ciekawostka, że studnie mogą być na różnych poziomach piwnicy a i tak będą działać jako komunikacyjne. Ja sobie tak zrobiłam wyjście z grobowca piwnicznego. Aby kod BuyDebug on/off działał, MUSI być najpierw wpisany TestingCheatsEnabled true. Gdy oba kody są wpisane i mamy "?" w trybie kupowania, aktywuje się "ustawienia" przedmiotów za pomocą klikania na nie z klawiszami SHIFT i CTRL. Pozwolę sobie zacytować fragment poradnika dotyczący łączenia studni:

"Poradnik 2 - studnie do nurkowania
Studnie do nurkowania, to jeden z najciekawszych i najfajniejszych obiektów do grobowca, gdyż zawsze nie wiadomo co się w niej kryje. Najpierw wyjawię jak zrobić podwodny tunel. Sposób:
Krok 1 - Ustaw dwie studnie i je nazwij(opcja dostępna po kliknięciu z przyciśniętym Ctrl+Shift).
Krok 2 - Po wejściu w menu opcji studni wybieramy opcje "ustaw jako studnię super komunikacyjną, i po wyskoczeniu okienka wpisujemy nazwę studni, którą chcemy połączyć.
Krok 3 - Cieszyć się podwodnym tunelem.
Studnie mogą służyć także jako miejsca skarbów lub włączniki. Aby ustawić studnię ze skarbami, należy wybrać "skarby/ustaw jednorazową informację o skarbie".
Aby ustawić ją jako włącznik, postępujemy tak samo jak w przypadku schodów.
Jutro wyjdzie kolejny tutek. "

Powyższy tekst jest autorstwa użytkownika Rafallo



simowy.inktual - 24.03.2010 13:02

  Wreszcie mi to działa.



AlicjaJulia - 26.03.2010 14:08

  Cytat:
[url=http://forum.thesims3.com/jforum/posts/list/143004.page] MUSI być najpierw wpisany TestingCheatsEnabled true. Gdy oba kody są wpisane i mamy "?"[/B] Nie nie musi. Jak Podróże napisał mu działa bez.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • shakyor.htw.pl
  • Narzędzie budowania komnat.
     
    Copyright Š 2006 MySite. Designed by Web Page Templates