[Mapping] StaraJaga - Galeria Map

[Mapping] StaraJaga - Galeria Map

Podstrony
 



StaraJaga - 05-02-2010 16:27
[Mapping] StaraJaga - Galeria Map
  Witam !
Po dlugiej przerwie wracam do roboty, mam nadzieje ze jeszcze lepszy niz bylem ;)

1. W środku lasu, jaskinia druida.



2. Jakis taki resp ^^.




3. Pojedynczy resp (wiem maly, bo pojedynczy, gdzies podrodze z miasta do miasta). Oceńcie wykonanie :).




Coś ala AVATAR.




(W grze wyglada super!)

Potem ogarne jakas pustynie czy cos ^^.
Zapraszam do komentowania oraz oceniania tematu.




Maciorqa - 05-02-2010 18:45
No no, widać robisz ogromne postępy w kwestii mapingu, ten pomysł z avaterm genialny tylko musisz go lepiej wydetalować i troche przerobić dodaj więcej różnych borderów na trawie, poukładaj trochę naturę bo źle wygląda i poszukaj więcej dodatków na te drzewa, a wyjdzie na prawdę elegancki kawałek terenu ;)



Kubmen - 05-02-2010 20:29
Witam

No no, widze postępy.

1 obrazek:

Wszystko fajnie, ale:

- jakieś dziwne te wszystkie drzewa na tej górce z trawy.
Nie wiem jak to określić, ale jakoś dziwnie to wygląda:



- dziwne wejście do tej jaskini, mógłbyś tam dać takie kamienne półkoliste skalne wejście, napewno wiesz o co mi chodzi.

9/10

2 obrazek:

Dziwne że aż tyle roślin wyrasta ze skały, i że w skalnym otoczeniu są pojedyńcze bagna,
ale może wystarczy żeby zadziałała wyobraźnia(?). (trawa wyrasta z pękniętych skał które powstały w wyniku sralalala bum itp)

Wszystko fajnie, ale grzyby w skale? Tego juz nie przepuszcze :D

8/10

3 obrazek:

Niedopatrzenie?:



Nie popieram wymyślania fantazji ze stalagmitami, na logikę powinny występować tylko w jaskiniach, a nie na szczytach skał

8.9/10

4 obrazek (ala AVATAR):

Przyznam że nie było mi jeszcze dane obejrzeć tego filmu.

Bardzo ciekawy pomysł z tymi wielkimi drzewami, ale jakoś dziwnie mi to wygląda gdy obok 'drzew' są te właściwe drzewa które wyglądają przy nich jak kępki traw.

Przy tym obrazku może nie ocenie.

Bardzo dobrze sobie radzisz, jak na mapki to super, ale mam w naturze czepiać się głównie logicznych spraw.

Za ogół 9-/10

Rób dalej
Pozdro!

@down
Ok, więc spoko :d



StaraJaga - 05-02-2010 21:13
#up

wlasnie w filmie "Avatarzy" mieszkali w drzewie ktore mialo kilkaset metrów wysokości, i były obok niego niższe drzewa, wiec pasuje ^^.

Dzieki za mile komentarze, czekam na wiecej ^^. Niedługo nowe prace.




#VaRiaT# - 05-02-2010 21:25
hmm, szczerze mowiac, podobaja mi sie, ale po co te stalagmity na tej skalnej gorze?
Z tego co mi wiadomo stalagmity/stalagmaty wystepuja w jaskiniach ; ]

To "cos ala avatar" mi się najbardziej podoba, mozna to na jakims ots zobaczyc?



StaraJaga - 05-02-2010 21:34
Nie, wpadlem dzisiaj na ten pomysl sam wiec jest 100% pewnosci ze nikt tego jeszcze nie ma i nie robil. Prawdopodobnie na ots ktoremu robie mapy tak 4Fun bedzie wyspa Avatar mojego autorstwa (tu jest pokazana czesc tej wyspy wsumie. Ma 15kb :d).



Lo Kiki - 06-02-2010 12:06
No Jaga ładnie ci idzie mapowanko. Coraz lepiej ci wychodzi widząc po starszych pracach jakie tu na forum widziałem twojego autorstwa. Oby tak dalej Pracuj i ćwicz (co do rozmiaru to nie opłaca się robić większych map. Lepiej robić mniejsze kawałki i później to łączyć w całość jak puzzle)



ViiOnC - 06-02-2010 13:19
Cytuj:
StaraJaga napisał (Wyślij 3987215) #up

wlasnie w filmie "Avatarzy" mieszkali w drzewie ktore mialo kilkaset metrów wysokości, i były obok niego niższe drzewa, wiec pasuje ^^.
Nie Avatarzy tylko Na'vi ; )

@top

Bardzo ładne mapy, widać, że robisz postępy, ala avatar wręcz odzwierciedla kadr z film, oczywiście jak na tibijską grafikę ^^

9/10, bo zawsze może być lepiej.

Pozdro,
ViiOnC.



StaraJaga - 06-02-2010 17:01
Dokladnie , Na'vi juz nie pamietalem ^^.
Dzieki za komenty, o to projekt drzew (gydy tibia dawala wieksze mozliwosci to by byly wyzsze i szersze, zrobil bym bloki mieszkalne ale tibia to tylko tibia. Mozna oczywiscie zrobic jakies pokoje ale uwiezcie mi brzydko wygladaja poniewaz drzewa sa za niskie i zbyt szerokie).

AVATAR - PROJEKT DRZEW NR 1.





Kubmen - 06-02-2010 17:57
Sory, ale jakoś nie za bardzo mi się to widzi :P
Nie wygląda mi to na drzewa, tylko na zaledwie jakieś pnie po połamanych drzewach.

Wiem że chciałeś poprawić cały efekt, ale te właściwe drzewa za 'drzewem' wyglądają jakby lewitowały w powietrzu :P

Myślę, że choć wygląda to oryginalnie, proponowałbym Ci powrót do normalnych map.

Pozdrawiam.



StaraJaga - 06-02-2010 18:08
Ja wlasnie sadze ze wygladaja jak drzewa przystosowane do poruszania sie, wiesz przeciez ze inaczej sie nie da w tibi. Jak bym mogl robic wysokosc na 30 pieter a nie na 7 to by byly bardziej realne.



Kubmen - 06-02-2010 18:33
@up
Dlatego myślę że lepszego efektu przy takich drzewach nie osiągniesz, ale i tak czekam na kolejne prace z tematyki 'Avatara'

Ale nie zaniedbuj tym samym całego ogółu, i wrzuć od czasu do czasu coś zwyczajnego :P

Pozdro



Nicole - 06-02-2010 18:48
byłem na tym filmie, i troche szczerze mowiąc mi nie przypomina avatara. wiecej gałezi duzo duzo wiecej dodaj na wyzszych poziomach to bedzie ladniej



StaraJaga - 06-02-2010 19:05
Eh.. czasami nie wiem czy z ludzimi z ktorymi romawiam czytaja wogole co pisze.

"Avatar" ktory robie jest GAME PLAY nie SHOW-OFF. Dam wiecej galezi, lisci itd to jak bedziesz szedl to nic nie bedziesz widzial. Gdyby to byla gra 3d, spoko popatrze sie przed siebie widze co jest przedemna a nie patrze z gory i widze jedynie swoj nick przenikajacy przez drzewa. Troche pomyslunku. Jutro dam prace, juz nie "Avatar".



StaraJaga - 08-02-2010 15:12
Tutaj obiecana pustynna Oaza :).



Mam nadzieje ze sie podoba ^^.



Elor Tulot - 08-02-2010 15:54
Fajne, ale co to za pęknięcia pisaku??



Kubmen - 08-02-2010 16:53
Bardzo ładnie, nie ma rażących błędów.

Może opiszę na obrazku po kolei:



1. Coś dziwnego, ale to pewnie jakiś błąd screena albo brak brzegu góry

2, 3.
Myślę że roślinki które są w czerwonych kwadratach niezbyt pasują do oazy, ale niech już będzie..

4. Dałbym po kawałku 'dżunglowej' trawy pod tymi 'dżunglowymi' roślinami, ale to już tylko kosmetyka

9.5/10

Rób dalej :P

Pozdro

@edit
Byłbym zapomniał
Popieram poprzednika, widziałeś gdzieś kiedyś pęknięcia/rysy w pustynnym piasku? :D



Grimek - 09-02-2010 08:58
Cytuj:
StaraJaga napisał (Wyślij 3987215) wlasnie w filmie "Avatarzy" mieszkali w drzewie ktore mialo kilkaset metrów wysokości, i były obok niego niższe drzewa, wiec pasuje Nie jestem pewien czy my wszyscy oglądaliśmy ten sam film? :D
Avatarami posługiwali się ludzie ^^

Jeśli to ma być sceneria z tego filmu, to tam było jedno
drzewo matka, nie 2 i nie 3! Więc dwa duże drzewa koło
siebie to błąd :) Proponuje zrobić własne grafiki i wykonać
drzewo dusz! Może się tego podejmę w wolnej chwili.

A na drugim skrinie drażni mnie popękany piasek.



maxioo - 09-02-2010 11:25
Czepiacie się tylko , tu nie pasuje popękany piasek , tam znowu drzewa nie takie jak w filmie. A weź sobie zrób coś takiego w map edytorze.
Co do Prac.
Super pomysły, te drzewa z "Avatara" to pro mapping xD



Grimek - 09-02-2010 14:03
Cytuj:
maxioo napisał (Wyślij 3996395) Czepiacie się tylko , tu nie pasuje popękany piasek , tam znowu drzewa nie takie jak w filmie. A weź sobie zrób coś takiego w map edytorze.
Co do Prac.
Super pomysły, te drzewa z "Avatara" to pro mapping xD
Wystawiając mapę na pokaz liczysz na to że wszyscy napiszą Ci:
"Łał słit rób więce bo jesteś w tym dobry!", czy "Mnie nie podoba się to i to, sprubuj to zmienić. Poza tym ok" ??

No sorry...



Picior - 09-02-2010 14:22
Cytuj:
maxioo napisał (Wyślij 3996395) Czepiacie się tylko , tu nie pasuje popękany piasek No a widziałeś kiedyś taki? ^^
Cytuj:
maxioo napisał (Wyślij 3996395) tam znowu drzewa nie takie jak w filmie. A weź sobie zrób coś takiego w map edytorze. Widziałem prace Neona - była lepsza od tej, mimo, że ta też nie jest zła.

Cytuj:
maxioo napisał (Wyślij 3996395) Co do Prac.
Super pomysły, te drzewa z "Avatara" to pro mapping xD


Eee tam pro, film Cię zbyt zajawił. Po prostu dobry pomysł. Promapping to wymyślić coś, czego nikt jeszcze nie widział - i zaciekawić tym publiczność.

To teraz pare słów ode mnie
CTRL + ROLL

Wyrównujesz wtedy w RME mapy.
Ogólnie to Twoje prace nie są złe - pracuj dalej. Mnie się podobają, poza korzeniami w drzewach.



StaraJaga - 10-02-2010 14:21
Dzieki.

Zostawmy juz ten "popekany piasek".

Co do Avataru, tak avatarami poslugiwali sie ludzie ale ich avatary mieszkaly razem z Navi na drzewach. Czepiacie sie slow troche a tu nie o to chodzi.

Te drzewa polaczone to przeciez tez byly w filmie, jak biegli to tego wielkiego drzewa po raz pierwszy. Mniejsza bo chodzi o mapping.

Potem cos zrobie i edytuje post.

#down

Ta, dalem kiedys na otland ale jak ja widze ze jakims noobą/om daja 9/10 za byle co to wiesz :D



Picior - 10-02-2010 14:34
#up
nie myślałeś o dodaniu map na otfans lub coś w tym stylu? Tam naprawde dowiesz sie czego Ci brakuje ; ) nie ma co ukrywać, mapperów na torgu niewielu zostało, nie to co kiedyś.



WesolyJasio - 23-02-2010 13:25
wg mnie DNO masa błędów typowa mapa na duży expi gdzie się nie patrzy na szczegóły



Drak - 25-02-2010 16:19
Ładnie .. tylko ciebie o coś poproszę .
Czy możesz zanim stawisz zdjęcie , zapisać ReMre ,wyłączyć go, potem znowu włączyć i dopiero w tedy robić zdjęcie . Bo coś u ciebie kiepsko z rozd. wszystko wydaje się rozmazane ...

Dobra co do prac hmm ładnie .. niektóre elementy nie pasują ale ch*j z tym ważne że jest są "dopracowane".

Ocenka 7/10



Moveric - 25-02-2010 16:32
Cytuj:
Kubmen napisał (Wyślij 3994237) Bardzo ładnie, nie ma rażących błędów.

1. Coś dziwnego, ale to pewnie jakiś błąd screena albo brak brzegu góry

2, 3.
Myślę że roślinki które są w czerwonych kwadratach niezbyt pasują do oazy, ale niech już będzie..

4. Dałbym po kawałku 'dżunglowej' trawy pod tymi 'dżunglowymi' roślinami, ale to już tylko kosmetyka

9.5/10

Rób dalej :P

Pozdro

@edit
Byłbym zapomniał
Popieram poprzednika, widziałeś gdzieś kiedyś pęknięcia/rysy w pustynnym piasku? :D
Człowieku, kim ty jesteś? Zgrywasz takiego świetnego mappera, kiedy tak naprawdę nie widzieliśmy żadnej Twojej pracy oprócz tej do poradnika, która była, powiedzmy sobie, dość specyficzna (czyt. brzydka). Najpierw pokaż co potrafisz, potem krytykuj i komentuj.

#topic

Jeden screen, na którym praktycznie nic nie widać, to jak dla mnie trochę za mało na oazę. Pokazałbyś źródło, z którego wypływa woda, dorobiłbyś dalszą część, dodał może jakieś jeziorko, namioty nomadów. Podoba mi się, ale wiem, że potrafisz zrobić lepszą pracę, więc czekam na przeróbkę tej.



Sargeras - 25-02-2010 16:42
Rośliny z dżungli nie pasują do tej skały. Źle robisz screeny, przez co gorzej prezentuje się mapa. Fajna skałka :)

Teraz drzewa z Avatara - dupa, po co? To tibia :)
Parę bugów jest, m. in. z roślinką, który pokazał kolega z 1 strony.

Myślę, że robione tak sobie? Żeby tylko :)

2/5



StaraJaga - 06-03-2010 19:12
Po przerwie czas na awans, awans w mappingu. Sadze ze mappuje coraz lepiej i mam nadzieje ze tak zostanie ;).

Oto moja praca "Trolle" ;).



Mam nadzieje ze sie podoba ;).

#down

Sargeras, widze po twoich pracach i po komentarzach ze mamy zupelnie inne style :).



Sargeras - 06-03-2010 19:21
Coraz lepiej to nie znaczy coraz bardziej napierdzielone :)
Tylko z większą wyobraźnią...
Za dużo tych "kurezzztw" z dżungli.
Inaczej wypełnione wnętrze dałoby niesamowity efekt, bo ładny ma to kształt z górą.

Łączenie grass borderów imo bez sensu, brzydko wygląda.
Trawa pod górą też, i kwiatki na 'krzakach' z dżunli, no proszę :D



StaraJaga - 13-03-2010 18:48
Nowa praca.



Full show-off ;p.



Master Lulek - 20-03-2010 17:42
No,no ciekawe masz prace. Szczególnie podobają mi się te "trolle". Ładnie połączone grounds'y. Nieźle zrobiony ten efekt "dwóch pięter".
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • shakyor.htw.pl
  • [Mapping] StaraJaga - Galeria Map
     
    Copyright Š 2006 MySite. Designed by Web Page Templates